kjikvadrat Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Trollsk stemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 du formidler bra stemningen her, men jeg liker ikke at hele bildet er så "soft" det skulle vært noen områder der fokus treffer og som er skarpe og lett å feste blikket på. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Mystisk stemning, men mangler vel ett eller annet som fanger litt mer oppmerksomhet! Mulig et kutt nede kan endre inntrykket, uavhengig av den staken... Foretrekker V2! ! 3'er! Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takkar for svar. Eg hadde håpt at bygda til høgre var eit naturleg kvilepunkt for augo men men... Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dette likte jeg:) Kansje noe uklart/soft,men stemningen er helt fabelaktig:) 5 fra meg 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Dette likte jeg:) Kansje noe uklart/soft,men stemningen er helt fabelaktig:) 5 fra meg Mjukheita var litt med vilje - men ser det er delte meiningar om den Eg personleg liker den, men kanskje eg er sær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg