NotSo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er en gutt på 19 år og har aldri hatt noen kjæreste og er ukyssa. Jeg studerer informatikk og bygget jeg er i mesteparten av tiden ligger litt utenfor "hovedcampus", det er også få jenter som studerer informatikk. På "hovedcampus" er det mange søte jenter og jeg vil så gjerne kunne snakke med de. Men hva skal en si etter "hei"? Det er det jeg sliter med, å komme på noe spontant og si som kan skape en liten samtale. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 ''Hvordan går det?''? 1 Lenke til kommentar
krav Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Bli med i en studentforening, og en studentforening ikke en som har noe med data eller andre nørdete ting å gjøre. Om ingen driver med noe du bryr deg om eller tør å bli med på, gjør datating for den mest interessante foreninga. Når du møter folk med en felles interesse er det mye lettere å starte en samtale. Husk å ikke bare snakke om interessante ting, men få med deg litt sladder og liknende. Fokuser på å få nye venner, damer kommer fort etterpå. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er en gutt på 19 år og har aldri hatt noen kjæreste og er ukyssa. Jeg studerer informatikk og bygget jeg er i mesteparten av tiden ligger litt utenfor "hovedcampus", det er også få jenter som studerer informatikk. På "hovedcampus" er det mange søte jenter og jeg vil så gjerne kunne snakke med de. Men hva skal en si etter "hei"? Det er det jeg sliter med, å komme på noe spontant og si som kan skape en liten samtale. Noen som har noen tips? Hei. Jeg er på utikikk etter søte jenter, kjenner dere noen? det samme, men; kjenner dere noen som liker kule informatikkstudenter som meg? Hei, jeg har fått en oppgave om å programmere et program jenter kan klare å bruke. Har dere noen ideer om hva jenter kan klare å bruke? Utover dusj og hårbørste? Hei, jeg har en kniv. Kle av deg. Hei. Asl? Får jeg kikke nedi for å verifisere s? Hei, jeg har gått rundt i hele dag på jakt etter stygge jenter jeg kunne hatt sjans på for å pule. Nå orker jeg ikke mer, det holder med noen søte å invitere på lunsj. Sulten? Hei, jenter. Spise? Hei, jenter. Har dere sett den nye t-skjorta mi *bank stolt på brystet* case response of liker ikke -> insinuerende fornærmelse ala; ja, greit, det er ganske vanlig at panserfeminister ikke liker uskyldig humor, men på første øyekast så dere ganske normale ut. Dere er ikke sånne rabiate miljøvernere også, vel? case response of bare ler -> ja, du ler du. Jeg er faktisk litt lei meg, jeg kjøpte denne i tro på at den ville la treffe masse søte jenter som ville bli med på lunsj, eeeh, blir dere med og tar en kopp med noe digg å drikke? while no, do: Hei, vil du pule? Hei, vil du pule? Hei, vil du pule? :!: 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 "Vask tufsa og sprætt ei øl, æ kjæm på besøk i kvæll!" 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Du tror kanskje at det er store setninger som skal til, men det er det ikke. Jo enklere, jo bedre. "Hvordan går det", "trenger du hjelp med noe", "leter du etter noe", eller et enkelt " hei" kan være nok, avhengig av situasjonen Endret 11. januar 2012 av Krølle Lenke til kommentar
JensHer Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vil foreslå at du blir mer sosial generelt. At du ikke har pratet med så veldig mange jenter før, tyder på at du ikke er så veldig sosial, men slapp av.. Bare prøv å prat med alle, ja ALLE. Involver deg i samtaler du ikke ville ha gjort før, og prat i situasjoner du ikke ville gjort før. Det du trenger er ikke en samtale med en jente som går bra, det du trenger er å bli mer sosial slik at du kan ha flere interessante samtaler med flere jenter Håper du er med på tankegangen min... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Støtter forslaget om å bli med i studentforeninger og det å bli mer aktiv i studentmiljø. Du har ikke noe å tape på dette, fører kun til et sted å møte andre, en bedre cv og et større kontaktnettverk. Om du har muligheten til å bli fadder til høsten, meld deg på. Alle "younglingsa" som skal være fadderbarna dine kommer til å se opp til deg og du vil etter all sannsynlighet få venner som varer livet ut. Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Vil foreslå at du blir mer sosial generelt. At du ikke har pratet med så veldig mange jenter før, tyder på at du ikke er så veldig sosial, men slapp av.. Bare prøv å prat med alle, ja ALLE. Involver deg i samtaler du ikke ville ha gjort før, og prat i situasjoner du ikke ville gjort før. Det du trenger er ikke en samtale med en jente som går bra, det du trenger er å bli mer sosial slik at du kan ha flere interessante samtaler med flere jenter Håper du er med på tankegangen min... Dette var ikke dumt du. Her har TS svaret sitt, men ikke egentlig hva han kanskje kunne tenkt seg som svar. Tipper han vil ha noe mer konkret. Jeg vil nok advare mot det med studentforeninger. Hvis du blir med i en slik forening med kun den hensikt å komme i kontakt med jenter, så virker det litt snuskete. Hvis du blir bedre kjent med noen som studerer det samme som deg (snakker om gutter nå), så kan det hende at du møter det andre kjønn gjennom felles bekjentskap. Du må også åpne deg mer! Do it! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis damen er sjenert så kan Facebook være med til å bidra men jeg anbefaler det normalt ikke. Hvis hun ikke er sjenert så ikke bruk Facebook som sagt... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis damen er sjenert så kan Facebook være med til å bidra Hvilken dame? men jeg anbefaler det normalt ikke. Jo, det gjør du: "Hvis du har Facebook så kan du legge hun til og flørte litt. " 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Kom opp til en søt jente, og si: *Hei, kan du hjelpe meg litt? Jeg skal ta med en jente på date i kveld, men vet ikke hvor jeg skal ta henne. Siden du er jente, kanskje du har noen tips? *Så sier hun noen steder hun vet om. *Så spør du henne (altså den søte jenta som du står og snakker med) om hun vil bli med til det stedet (som hun nevnte) i kveld. Du spanderer. Måtte deres barn få en sunn porsjon hår på føttene! Endret 15. januar 2012 av Dohvakiin 1 Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kom opp til en søt jente, og si: *Hei, kan du hjelpe meg litt? Jeg skal ta med en jente på date i kveld, men vet ikke hvor jeg skal ta henne. Siden du er jente, kanskje du har noen tips? *Så sier hun noen steder hun vet om. *Så spør du henne (altså den søte jenta som du står og snakker med) om hun vil bli med til det stedet (som hun nevnte) i kveld. Du spanderer. Måtte deres barn få en sunn porsjon hår på føttene! Åh, som vi alle elsker massevis av hår på føttene! Det finnes ikke noe bedre enn et par føtter med så tett hårvekst at det kan kalles et miniatyrkratt! Lenke til kommentar
NotSo Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Vil foreslå at du blir mer sosial generelt. At du ikke har pratet med så veldig mange jenter før, tyder på at du ikke er så veldig sosial, men slapp av.. Bare prøv å prat med alle, ja ALLE. Involver deg i samtaler du ikke ville ha gjort før, og prat i situasjoner du ikke ville gjort før. Det du trenger er ikke en samtale med en jente som går bra, det du trenger er å bli mer sosial slik at du kan ha flere interessante samtaler med flere jenter Håper du er med på tankegangen min... Dette var ikke dumt du. Her har TS svaret sitt, men ikke egentlig hva han kanskje kunne tenkt seg som svar. Tipper han vil ha noe mer konkret. Jeg vil nok advare mot det med studentforeninger. Hvis du blir med i en slik forening med kun den hensikt å komme i kontakt med jenter, så virker det litt snuskete. Hvis du blir bedre kjent med noen som studerer det samme som deg (snakker om gutter nå), så kan det hende at du møter det andre kjønn gjennom felles bekjentskap. Du må også åpne deg mer! Do it! Så på dette med studentforeninger når jeg begynte, men fant ikke noe som interesserte meg, dessuten er det nok å gjøre ellers. Har blitt kjent med et par medstudenter og snakker jo med de. Det er vel egentlig helt i starten jeg sliter mest med å snakke med folk, men for prøve å gjøre som det blir nevnt her, snakke mer med alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå