NotSo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er en gutt på 19 år og har aldri hatt noen kjæreste og er ukyssa. Jeg studerer informatikk og bygget jeg er i mesteparten av tiden ligger litt utenfor "hovedcampus", det er også få jenter som studerer informatikk. På "hovedcampus" er det mange søte jenter og jeg vil så gjerne kunne snakke med de. Men hva skal en si etter "hei"? Det er det jeg sliter med, å komme på noe spontant og si som kan skape en liten samtale. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 ''Hvordan går det?''? 1 Lenke til kommentar
krav Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Bli med i en studentforening, og en studentforening ikke en som har noe med data eller andre nørdete ting å gjøre. Om ingen driver med noe du bryr deg om eller tør å bli med på, gjør datating for den mest interessante foreninga. Når du møter folk med en felles interesse er det mye lettere å starte en samtale. Husk å ikke bare snakke om interessante ting, men få med deg litt sladder og liknende. Fokuser på å få nye venner, damer kommer fort etterpå. Lenke til kommentar