Homer004 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hei! Jeg leter, som sagt i tittelen, etter en billig sonefri Blu-ray spiller. Det er en god del amerikanske Blu-ray titler som aldri kommer til Norge ute i USA og jeg ville hatt en spiller som har muligheten til å spille dem. Filmer med sone A, med andre ord. Det er det samme om jeg må taste inn en kode eller brenne data innpå en disk for å gjøre spilleren sonefri, så lenge det er mulig. Ser etter en spiller helst under 1000-lappen Endret 10. januar 2012 av Keitaro004 Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hei! Jeg leter, som sagt i tittelen, etter en billig sonefri Blu-ray spiller. Det er en god del amerikanske Blu-ray titler som aldri kommer til Norge ute i USA og jeg ville hatt en spiller som har muligheten til å spille dem. Filmer med sone A, med andre ord. Det er det samme om jeg må taste inn en kode eller brenne data innpå en disk for å gjøre spilleren sonefri, så lenge det er mulig. Ser etter en spiller helst under 1000-lappen Per dags dato må spillere leveres for hardware-modifikasjon for å bli sonefrie på Blu-Ray. På dvd finner man metoder som du nevner over.. Du har ikke sjangs til å få dette til innenfor det budsjettet du har dessverre... Endret 9. februar 2012 av Eirik84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå