Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Driftsikker, ok bil til 20 000. Hva skal man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

corollaer pleier holde, generelt toyota ( men er noe dritt)

wv passat er vel relatift safe.

bare prøv og kjøpe bilen (på papiret) som virkende eller noe, ikke som som den står.

kan bli dyrt hvis noe klikker.

ehm, har man lov og like til finn her?

hvor i norge bor du?

Endret av settings
Lenke til kommentar

skal brukes veldig lite, til og fra jobben, som ikke er mer enn 3-4 km unna. motor og utseende teller nada nå

skrudde mye på civicen jeg hadde fra 18-21, samt jeg har motorsykkel, så noe kan jeg

sett på toyota ja, virker jo fint det, får se hva trondheim har og by på

Lenke til kommentar

sant det med toyotaen 1915, men har ikke golf en tendens til og spise girkasser?

har et søskenbarn som har måtte bytte dobbelt. nå vet jeg ikke hvem modell han har.

aldri hørt om. da må han være uheldig.

har nå min tredje Golf 2 og har enda ikke rørt en skru på noen av girkassene på noen av golfene jeg har eid. og den golfen jeg har nå er det faktisk automat på. skjelden med golf 2 1.6 automat i norge. da den jeg har ble solgt ny som handikapbil, er jo servo på den jeg har.

vurderer å selge den siden den blir lite brukt og mulig noen andre har bruk for den. og den er i skjelden bra stand til å være en golf 2 siste utgave som er 92 mod med originalt 90 fangere.

og i tilleg har den kun 125000 på telleren ;) og er HELT original. og ikke rust. det er skjelden vare i norge til å være golf 2. og i tilleg kunn eldre eiere.

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...