henrikrox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Etter å vært uten bil et par år ser jeg nå at det er behov for det igjen Dog, har jeg ikke stor peiling på bil dessverre, og vet lite om hva som er driftsikkert, og som har lite problemer når de begynner å dra på årene tips mottas gjerne! Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) corollaer pleier holde, generelt toyota ( men er noe dritt) wv passat er vel relatift safe. bare prøv og kjøpe bilen (på papiret) som virkende eller noe, ikke som som den står. kan bli dyrt hvis noe klikker. ehm, har man lov og like til finn her? hvor i norge bor du? Endret 11. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 har lov å linke til finn hvis du mente det bor i trondheim Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 golf 2 og toyota er safe. men kansje vanskelig å finne en bra toyota til 20 lapper da det ikke er noe "billig" bil. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 sant det med toyotaen 1915, men har ikke golf en tendens til og spise girkasser? har et søskenbarn som har måtte bytte dobbelt. nå vet jeg ikke hvem modell han har. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Toyota carina? Kjøpte meg nettop en til ca 20k inkludert omregistrernings avgift. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 vi har også faktoren bruksområde og ønske. hva skal du bruke bil til? hvordan bil liker du? kan du skru litt?(oljebytte, vindusviskere osv.) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 skal brukes veldig lite, til og fra jobben, som ikke er mer enn 3-4 km unna. motor og utseende teller nada nå skrudde mye på civicen jeg hadde fra 18-21, samt jeg har motorsykkel, så noe kan jeg sett på toyota ja, virker jo fint det, får se hva trondheim har og by på Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 så du ser etter driftsikker og gjerrig bil? vel riskoker da(toyota)? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 så du ser etter driftsikker og gjerrig bil? vel riskoker da(toyota)? alle japse biler går vell under riskoker.. såå honda er også et bra valg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) sant det med toyotaen 1915, men har ikke golf en tendens til og spise girkasser? har et søskenbarn som har måtte bytte dobbelt. nå vet jeg ikke hvem modell han har. aldri hørt om. da må han være uheldig. har nå min tredje Golf 2 og har enda ikke rørt en skru på noen av girkassene på noen av golfene jeg har eid. og den golfen jeg har nå er det faktisk automat på. skjelden med golf 2 1.6 automat i norge. da den jeg har ble solgt ny som handikapbil, er jo servo på den jeg har. vurderer å selge den siden den blir lite brukt og mulig noen andre har bruk for den. og den er i skjelden bra stand til å være en golf 2 siste utgave som er 92 mod med originalt 90 fangere. og i tilleg har den kun 125000 på telleren og er HELT original. og ikke rust. det er skjelden vare i norge til å være golf 2. og i tilleg kunn eldre eiere. Endret 15. januar 2012 av 1915 Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 god honda går ikke så billig, men det er sant det riskoker - japsebil/sykkel hvordan går det med TS funnet noen biler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå