Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Etter at jeg skiftet skjermkort til Sapphire Radeon 9600 PRO så har plutselig videosnuttene som jeg tar opp med mitt digitale kamera sluttet å fungere skikkelig. Det blir bare svart skjerm, og lyden fungerer utmerket. Noen som har peiling på hva det kan være? Det er ikke aktuelt å putte det gamle skjermkortet inn igjen.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvilket format er det i?? Hvis man ikke har riktig codec pleier det å skje at man bare får lyd... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 de har en en bra codec pakke her har nesten alt http://www.k-lite.tk og last ned k lite codec pack Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Det er litt av problemet... Jeg har ikke peiling på hva slags format det er. Jeg har et Canon PowerShot kamera i alle fall. Men det sier vel ikke så mye det heller. Holder på å laste ned codec-pakken fra Kazaa-lite i dette øyeblikk, så får vi se om det går. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Og det har jo funket utmerket bra før.... Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Ja... Codec funker ikke. Men jeg har funnet ut, dum som jeg er, at det er .avi filer. Like svart, like god lyd.... Tips? Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Gjelder det alle filmfiler? Prøv å gå til properties på desktop>display>advanced>displays. Så velger du monitor som primary (rund) og tv som secondary (firkantet). Slik jeg ser det er det det som er problemet. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Nope, det gjelder KUN filmfilene fra kameraet. Jeg fant ikke helt frem til de innstillingene du snakket om. Jeg har ATI, og de har jo laget et eget panel i avanserte innstillinger. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg har et canon powershot s40 og på det må jeg ha quick time for og spille av filmene Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 http://www.apple.com/quicktime/ Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Går det ikke an å få dette som en plug-in eller codec til mediaplayer. Jævli tungvint å åpne alle filene i QuickTime hele tiden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Går det ikke an å få dette som en plug-in eller codec til mediaplayer. Jævli tungvint å åpne alle filene i QuickTime hele tiden. gå til www.k-lite.tk, gå på navigeringsmenyen til venstre og velg codecs... så velger du Quicktime alternative. har forresten ikke prøvd dette selv, men det er jo bare for deg å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå