Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!

79 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

• Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dårlig service av cdon... nå påstår de at så lenge deltaservice sier det ikke er feil på telefonen så er det ikke det.

jeg sendte med denne meldingen fra sony

Sony Mobile Communications has identified that the display on a limited number of Xperia S smartphones may show a slight yellow tint if exposed to temperatures above 40 degrees Celsius. This is limited to a small number of units and the cause of this has been corrected. Any consumer observing this slight yellow tint on the display of their Xperia S is welcome to contact their local customer service centre and Sony Mobile Communications will resolve this at no cost to the consumer.

nå påstår de at jeg selv må ta kontakt med sony for å få bekreftet feilen, før jeg kan sende svare jeg får i fra sony til cdon igjen. latelig...

Lenke til kommentar

Den har ikke kommet til Norge enda, men husk at man kan bruke Flashtool selv med låst bootloader! Fungerer selvfølgelig bare med stock firmware.

Kan bare ikke få uttrykt hvor fornøyd jeg er med denne oppdateringen, virker nesten som en ny telefon :) Bra jobba Sony!

Skal nok prøve dette når jeg har tia. Men et spørsmål, er det mulig å låse opp en låst bootloader på et eller anna vis?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke oppdatert selv. Kommunikasjonsfeil, og instrukser som ikke lar seg gjennomføre. Kommer så langt at jeg skal plugge i kabelen på nytt og holde volum ned samtidig, men det skjer ingen ting etter det.

EDIT: Nå blir telefonen min oppdatert. Prøvde å oppdatere på stasjonæren min istedet og det hjalp.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hva er nytt på ICS egentlig? Alle skriver jo om den fantastisk flotte nye greia, men syntes ikke forskjellen var stor jeg! Noe design messig, men er vel kanskje mye skjulte ting som er oppdatert?

Lenke til kommentar

Du kan låse opp telefonen med ansiktet ditt

Ny musikspiller og bildeviser

Kontroll over internettbruk med kvoteinnstilling

Innstillinger-menyen har fått en overhaling.

Menyene hakker mindre (ikke at det var så mye hakking før)

Backupfunksjon innebygd

Mye mer jeg ikke har oppdaget ennå. Oppdateringen fikk telefonen til å virke mer gjennomført og alt gåår jevnere.

Lenke til kommentar

Oppgraderte min Xperia S til ICS på torsdag via PC Companion. Etter oppdateringen har jeg fått følgende problemer med telefonene:

- Kameraet har sluttet å fungere. Når jeg starter appen får jeg meldingen "Feil! Kameraet er ikke tilgjengelig".

- Jeg klarer ikke å motta ny epost på min gmail-konto via epost-appen. Ny epost fra exchange-kontoen min på jobben fungerer fint, og gmail fungerer i gmail-appen, men altså ikke lenger i epost-appen.

Har aldri opplevd disse to problemene før jeg oppgraderte til ICS. Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Nope.

Har oppdatert til ICS, faen for noe dritt. For det første så er man nødt til å dra ned menyen og klikke helt øverst på innstillinger ikonet for å få op innstillinger. Før var det høyre knapp og innstillinger. Jævla tungvindt hvis man bruker en hånd. Jeez.

For det andre, skal ikke ikoner og slikt øverst i baren være blå? Nå er alt bare utrolig mye mindre. Ikoner er faen krympa som en stekt sopp!

For det tredje, ICS Facebook appen er fucket. Hvordan kan man se gjennom bildene til en person på profilen? INGEN steder å se bildene/albummene.

For noe dritt, går det an å nedgradere uten å slette alt?

EDIT: ROOT FOR LÅSTE BOOTLOADERE!!!!!!!!!!! FINALLY!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1742992

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nope.

Har oppdatert til ICS, faen for noe dritt. For det første så er man nødt til å dra ned menyen og klikke helt øverst på innstillinger ikonet for å få op innstillinger. Før var det høyre knapp og innstillinger. Jævla tungvindt hvis man bruker en hånd. Jeez.

For det andre, skal ikke ikoner og slikt øverst i baren være blå? Nå er alt bare utrolig mye mindre. Ikoner er faen krympa som en stekt sopp!

For det tredje, ICS Facebook appen er fucket. Hvordan kan man se gjennom bildene til en person på profilen? INGEN steder å se bildene/albummene.

For noe dritt, går det an å nedgradere uten å slette alt?

EDIT: ROOT FOR LÅSTE BOOTLOADERE!!!!!!!!!!! FINALLY!

http://forum.xda-dev...d.php?t=1742992

Jaaaah! endelig er det en mulighet for locked bootloader også :) men MÅ man ha gingerbread for å skaffe seg root da?

Kan man ikke ha ICS og flashe den med rooted en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...