Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!

79 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

• Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey, oppdatering :) Går fra xxx.62 til xxx.67 nå. Bare koble til PC Companion så får man melding om oppdateringen.

"Sony Ericsson serveren er for øyeblikket overbelastet. Prøv på nytt om en stund." ...

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Yey, oppdatering :) Går fra xxx.62 til xxx.67 nå. Bare koble til PC Companion så får man melding om oppdateringen.

"Sony Ericsson serveren er for øyeblikket overbelastet. Prøv på nytt om en stund." ...

Kommer samme oppdatering på telefonen og? (programvareoppdatering) eller må du gå via pc

Jeg var inne på dette Companion greiene tidligere i dag på en annen pc og fikk ikke melding om noe nytt

Men bruker MAC selv og der har jeg ikke Companion

Lenke til kommentar

Nei, prøvd flere ganger men det kommer ikke noe i update center. Har enda ikke fått lastet ned firmwaren da den feilmeldingen kommer.

edit. Prøvde med skolepcen og det fungerte fint nå.

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Ingen knapp .....

12!? ligger nederst til venstre

Pil opp over det

A

Q

Så er det ei hel ramse med alle tegn du trenger , altså den 5 rad nedenteifra

Hos meg er det slikt og jeg har ikke gjort annet enn å starte opp telefonen og bruke den :-)

Altså ordboka! Alle som har fjerna den har ikke den linja lengre!

Bruker du ikke swipe metoden når du skriver på telefonen? Det går jo lynkjappt å skrive på swipe metoden så det anbefaler jeg deg å prøve :) Sony har ho attpåtil vært så greiå lagt det inn som standard funksjon i tastaturet. Men du burde absolutt ha ordbok aktiv hvis du skal skrive på den måten, er vell derfor vi ikke har problemer med å finne punktum :-)

Lenke til kommentar

Jeg finner ingen oppdateringer!

Men skal vell være en rundt hjørnet da tyskerne har fått en som forbedret kameraet og betteritiiden! Tror også denne åpne PS store.

Lenke til kommentar

Hmm.. skal si telefonen ble varm når jeg spilte GTA. Lå vel på rundt 44C og var ganske varmt oppe i hjørnet med kameraet.

Er ikke 44C litt varmt?

Det er vel ganske vanlig på dagens telefoner. De er sterke, og har ikke mye kjøling. Da blir de varm. Min Galaxy s2 blir også ganske varm ved spilling. Telefonene skal automatisk gå av hvis det er skadelig varm.

Lenke til kommentar

Noe spesielt nytt ved denne oppdateringen? :)

Noen har sagt at de har fått bedre batteritid, så det er bra. :) Foreløpig så legger ikke Sony ut changelog, så det blir bare tipping.

edit. Fant noe på forumsidene til Sony:

There is a problem in SW version 6.0.A.3.62 that in some networks causes the GPS receiver to lose the GPS fix after about 5-50 minutes. Then you need to reboot the phone to get a GPS fix again.

The problem is fixed in SW version 6.0.A.3.67.

Endret av skifyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan får du erstattet standard batteri-ikonet med et som viser prosent? Jeg har bare klart å finne apps som legger til prosent-ikon vil venstre i status-baren, i tillegg til standard-ikonet.

Unlock bootloader, flash et pre-rooted system.img. Så kan du f.eks. bruke uot.kitchen eller endre systemUI.apk selv. Jeg gidder ikke åpne bootloadern nå, venter isåfall til ICS kommer. Eller vente til noen finner en exploit så man kan roote uten å unlocked bootloader.

Lenke til kommentar

Hvordan får du erstattet standard batteri-ikonet med et som viser prosent? Jeg har bare klart å finne apps som legger til prosent-ikon vil venstre i status-baren, i tillegg til standard-ikonet.

Unlock bootloader, flash et pre-rooted system.img. Så kan du f.eks. bruke uot.kitchen eller endre systemUI.apk selv. Jeg gidder ikke åpne bootloadern nå, venter isåfall til ICS kommer. Eller vente til noen finner en exploit så man kan roote uten å unlocked bootloader.

Prøvde å unlocke bootloader i går, men kom ikke lengre enn når jeg skulle finne ut om det gikk ant å unlocke den! tastet inn disse numrene på dialern, *#*#7378432#*#*. Men annet enn at nummeret forsvant , så skjedde det ingenting.

Noen forslag for hva dette kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...