PgUp Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er dette veldig mye mer realistisk enn GT5? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg vil tørre å påstå at alle seriøse simulatorer til PC er bedre enn simulatorene til konsoll. Så ja, dette er mye mer realistisk enn GT5. Det vil også bli mer realistisk enn hva det er nå, da dette kun er en beta, og at de har tatt iRacing-approachen. Å kontinuerlig utvikle spillet. iRacing er vel det som, før rF2 ble regnet som det klart beste, men det koster rundt 500kr i året å eie, pluss at man må kjøpe hver eneste bil og bane. I rFactor så kjøper man hele spillet for litt under 500kr, og resten er gratis. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Koster 265,- om man ikke vil ha lifetime online. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg vil tørre å påstå at alle seriøse simulatorer til PC er bedre enn simulatorene til konsoll. Så ja, dette er mye mer realistisk enn GT5. Det vil også bli mer realistisk enn hva det er nå, da dette kun er en beta, og at de har tatt iRacing-approachen. Å kontinuerlig utvikle spillet. iRacing er vel det som, før rF2 ble regnet som det klart beste, men det koster rundt 500kr i året å eie, pluss at man må kjøpe hver eneste bil og bane. I rFactor så kjøper man hele spillet for litt under 500kr, og resten er gratis. Okay, takk for utfyllende svar. Tror kanskje det blir litt for realistisk for min del, føler GT5 treffer sweetspoten mellom arcade og simulator. Er det forresten krevende hardware messig? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Må clocke mitt hd4850 for kjøre det med grei fps og ok grafikk, men mulig det har mye med at det enda er beta og ikke skikkelig optimalisert enda. Edit: MINIMUM: CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2 Memory: 2 GB Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850 Video Memory: 256MB Operating System: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7 DirectX: 9.0c Storage: 4 GB RECOMMENDED: CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better Memory: 4 GB+ Video Card: nVidia 250 GTS or ATI/AMD 4870 or better Video Memory: 512MB+ Operating System: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit Storage: 4 GB+ Endret 2. februar 2012 av Complexity Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Koster 265,- om man ikke vil ha lifetime online. Hvor man må betale en som hvert år etterpå (18 måneder første abb. om man er med på betaen) Okay, takk for utfyllende svar. Tror kanskje det blir litt for realistisk for min del, føler GT5 treffer sweetspoten mellom arcade og simulator. Er det forresten krevende hardware messig? Det er nok mye mulig, selv liker jeg det å realistisk som mulig, og gleder meg til den karting simulatorspillet som har fått inn at gokartrammen flexer under belastning! Ja - eller, kanskje... Altså, skal du makse det, slik jeg har gjort på mine videoer, så jah. Sitter med: CPU: Intel Core# i7 Hexa Processor i7-970 Hexa Core, 3,2Ghz GPU: Gainward GeForce GTX 580 3072MB PhysX RAM: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB Og det går akkurat på max grafikk med HDR-rendering på. Men det er minimal forskjell på "normal-pc" og min overkill-maskin. Shadow-blur og HDR tar mye FPS så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tror man kan trygt si dette er det peneste og det bilspillet med råest lyd ? Bare sett en del på youtube og det er jo flere generasjoner over hva jeg har sett tidligere. Dekkene og bilene ser nærmest fotorealistisk ut til tider, lydene og måten bilene oppfører seg på ser dønn ekte ut. Kanskje det blir kjøp Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ser bra ut. 2012 kommer til å bli ett utrolig bra år for racing sims. Endret 8. februar 2012 av -sparks- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Håper det kommer noen mere "vanlige" biler snart.. Er litt tricky å drifte med de som er nå.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ble rimelig stilt her inne? Spillet begynner å komme seg nå iallefall Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Får fortsatt ikke til å bruke gamepad så har gitt litt opp å spille. Å spille med tastatur gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 En slik simulator må jo spilles med ratt å pedaler. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har ikke plass til ratt og pedaler. Dessuten er jeg mye bedre med en gamepad enn med ratt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da har du kjørt for lite bil umulig å tune styringen på en gamepad uten hjelpemiddel. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da har du kjørt for lite bil umulig å tune styringen på en gamepad uten hjelpemiddel. Har nå kjørt vanlig bil i 12 år ) 3 år med Cross kjøring hvor jeg har 2 andre plasser og 1 3 plass Blir ikke det samme på PC Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ble rimelig stilt her inne? Spillet begynner å komme seg nå iallefall Jah, jeg var så godt inne i det frem til RDLMS (RaceDepartment sin LMS serie) startet, også tok jeg en reinnstall av rF2 for å fikse på litt, og siden har det vært noe veldig feil med spillet som jeg ikke finner ut. Menmen, RD skal kjøre igang en Endurance serie med rF2 med tid og stunder så må vel bare få funnet ut hva som er gæli Er jo flere ukentlige løp i rF2 også så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå