Zamot Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Noen som har tips til et program/script eller noe som lager et bra galleri? uten for mye stress... Vill bare slenge opp bilder i en mappe, og at resten går automatisk, dvs at folk kan komme på websiden og se et lekkert galleri. og bla og sånn. Dere skjønner... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 http://www.photopost.com/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vil bare legge til et alternativ til: ACDSee. (min personlige favoritt) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 brukte Arles image web page creator (eller noe sånt) når jeg drev på med pr0n-sider, og syns det funket helt ypperlig. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 gallery.menalto.com er ihvertfall det beste jeg har vært borte i... perfekt til alt fra familiebilder til store porrgallerier.... litt kronglete å sette opp første gangen men noen timers slit får du igjen ved nytelsen etterpå... utrolig lett å legge til hele mapper med bilder ved bare noen små klikk... gallery remote som ligger på samme siden gjør jobben enda enklere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå