Hebb Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Erfart at når man bruker et foto som bakgrunn på mobilen bruker den veldig mye batteri :oops: Andre med samme erfaring??? Eller hva er normalbruken i dager på batteriet ?? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hmmz, når jeg bruker mobilen min ofte så tar det 2-3 dager før batteriet går ut, men når jeg ikke er så aktiv med kamera, blåtann, ringe og sånt piss, så bruker den 6-7 dager. Så det vare spørs hvor mye du bruker tlfen din. Lenke til kommentar
thobben Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har ikke noe erfaring med SE 610, men den er vel ikke helt ulik Siemens telefoner som har fargeskjerm. Når de står i st.by med et bakgrunnsbilde bruker de dobbelt så mye strøm i forhold til om man aktiverer skjerm sparer.... (skrur av bakgrunns bilde) Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg ladder telefonen min annenhver eller hver tredja dag.. Men så bruker jeg bluetooth konstant og ringer en del.. /me gruer seg til telefonregning... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 min varer 2-3 dager også, når jeg bruker den litt. Gidder ikke å slå av bakgrunen da, det er det som er fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå