Gå til innhold

Hvordan få en bedre oversikt

Anbefalte innlegg

Jeg ser en del problemer med å finne frem i alle trådene på hele forumet .

Oversikten over alle trådene er ikke bra nok .

De finnes mange slik tråder som jeg ikke vet om , som medfører at man ikke alltid finner den rette stedet å poste et innlegg

Så har man de situasjonene der mange diskusjoner bør deles opp i nye tråder.

Man har lyst til å starte en nye tråd , men det er da ikke mulig å flytte gammel diskusjon over og som først i den nye tråden .

jeg går ut fra at moderator har muligheten til det , selv etter at nye tråd er opprettet.

som oftest medfører det bare til at moderator operetter nye tråd og flytter diskusjonen over.

jeg ønsker meg en bedre oversikt over alle tråder

Jeg kunne tenke meg en slags ordning som gjør at man kunne merke i en tråd der man ber om at den deles.

Siden det som oftest er snakk om å splitte en tråd i flere tråder så må de gå an å merke det som foreslåes flyttes

Selve jobben blir forsatt moderatoren sin

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare bruke Rapporter-knappen til å si fra om at du ønsker den skal deles eller flyttes?

Hvis det er slik det skal fungere så , ja.

Men jeg tenkte da på at man marker av 2 poster som er start og slutten for fler poster som man da ville flytet på .

For tiden er det ingen slike poster

Lenke til kommentar

Det er nok best du rapporter den første posten hvor du føler det sporer av og evt. prøver forklare hvilke andre poster som bør flyttet. Evt. vil veiledern eller moderatoren som tar på seg oppgaven uantsett se etter flere poster å splitte ut/flytte etter den du rapporterte.

Lenke til kommentar

De beste splitterapportene jeg ser er der folk har rapportert første innlegget i avsporingen og skriver hvilke poster som bør skilles ut.

Eksempelvis:

Denne tråden har sklidd ut og bør splittes i to tråder. Dette innlegget samt #24, #26, #29, #35 og #36 hadde passet bedre i en egen tråd

(fiktivt eksempel)

Lenke til kommentar

Hva med den generelle oversikten over alle trådene som finnes her på forumet ?

I dag er det mange tråder man rett og slet ikke vet om fordi man får dem ikke frem før man er kommet ned i en undergruppe.

I noen sammenhenger vil man nok også savne enkelte tråder som ikke eksisterer.

siden man ikke har full oversikt er risikoen for feilpostering rimelig stor .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...