Flapz Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg gjør følgende i win XP! Egenskaper for internett, -->tilkoblinger-->sett opp Jeg velger koble til internett slik at du kan søke på webben og lese epost! klikk neste Velger så å konfigurere tilkobling manuelt, så neste Og så får jeg bare opp "koble til ved hjelp av bredbåndstilkobling" ( som alltid er aktiv). Det som er ønskelig, er å koble til ved hjelp av et modem for ekstern tilkobling. men det feltet er skravert, så det er ikke mulig å klikke på.. Hva gjør jeg? Får også en feil melding når jeg trykker legg til i tilkoblinger! Her står det følgende: Kan ikke laste inn Remote Access Control Manager!! Trenger hjelp og det raskt!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Driverne for modemet er lagt inn og ingen feilmelding fra de? Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hadde tilsvarende problem forrige uke. Fant en artikkel hos MS og i og med at du ser ut til å ha en annen tilgang til nettet legger jeg ikke inn artikkelen men kun en link: http://support.microsoft.com/?kbid=329441 Lykke til! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Gå til regedit>HKEY_LOCAL_MACHINE>System>Controlset>ENUM> RASMAN>PPP>EAP> og fjerne de to høyeste verdiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå