Gå til innhold

Hjelp til ny android telefon

Itw

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har det vært en del tull med min Desire Z ettersom at det er noe krøll med usb kontakten, og den går på høytaler i tide og utide.

Har egentlig vært avhengig av full tastatur, men da det ikke satses noe på det av de som lager telefoner har jeg begynt og innse at det er håpløst.

Men da er spørsmålet hva er topp of the pops i dag?

Har sett på Samsung Galaxy s2 da jeg har samusng tv så er jo det kanskje litt kjekt?

Men er den avlegs?

Bruker telefonen både i arbeid og privat, og viktigste er nok hovedsakelig mail, batteriet holde en aktiv dag, og kalender.

Nå har jeg mail fra google hjemme og privat så kalender og mail er bankers med android uansett.

Ellers kommer jeg ikke på noe annet viktig som ikke alle android har, må være litt futt i den da jeg hater trege telefoner.

Minst mulig bugs, er passelig lei av de etter DZ'n.

Kunne også tenkt muligheten for og ha telefonen i dock på jobb, da jeg da bruker bluetooth handsfree når jeg er inne.

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hunterra: det er ikke jeg som laget tråden. Tenkte bare om det var en god grunn til å fokusere på android eller om det var fordi man har egentlig bare hørt om android og ikke har lyst på/råd til en iphone, og discarder f.eks. wp og meego.

Lenke til kommentar

Hunterra: det er ikke jeg som laget tråden. Tenkte bare om det var en god grunn til å fokusere på android eller om det var fordi man har egentlig bare hørt om android og ikke har lyst på/råd til en iphone, og discarder f.eks. wp og meego.

Ok, det er bare det at jeg har sett deg foreslå WP og N9 i mange tråder, ingenting galt i det men det har blitt et litt stort fokus. Det misliker jeg, ikke deg og alle har lov til å like ting bedre enn andre men det at når TS sier han vil ha en plattform og andre stiller spørsmål rundt det.

Merk at jeg ikke misliker deg på noe som helst måte, bare at folk stiller spørsmål rundt en valgt plattform og prøver å gi alternativer på noe som allerede er bestemt.

Lenke til kommentar

Jepp, men føler veldig at folk bestemmer seg for android ofte rett og slett fordi de ikke vet hvordan WP/MeegoHarmattan er, i stedet for hvordan Android er. Derfor jeg spurte, for å se om det var fordi "iunno?" eller fordi det var et actual valg.

Skjønner hva du mener, prøver bare gi litt annet perspektiv her og der.

Lenke til kommentar

Jeg liker android konseptet og startet med G1 (HTC dream) som var første telefon med android og jeg måtte handle på ebay for og få android.

Joda wp er spennende, men kiler ikke meg noen steder...

Som sagt i første tråd, gmail og gmail dokumenter og kalender er sjef i android og vi har google apps på jobb så....

Og blir ikke noen iphone av noe slag da jeg missliker hele det konseptet med i produkter...

Ser det skrives en del om dette med trådløs betaling, regner med det er noe som kommer til og komme, hvor viktig er det og legge fokus på dette?

Regner med at telefonen må nok byttes i løpe av 1-2år uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...