EltoSoft Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er det noen som har en grei sikker kode som kobler ut start menyen og som kobler ut ctrl alt del. MÅ FUNGERE I ALLE SYSTEMER. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 på http://www.planet-source-code.com er det folk som har lagt ut kode med det du spør om... en liten søkerunde der og du burde ha svaret ditt Lenke til kommentar
JonH Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Trapping Special Key Events using a Low Level Keyboard Hook: http://www.mvps.org/vbnet/code/hooks/lowle...eyboardproc.htm Note: It is not possible using this code to the trap CTRL+ALT+DEL under either 9x or NT-based operating systems. To do so under NT requires writing and installing a new GINA for the system to handle the security exception, a monumental task only possible for the most adept, and only using C. Under loosey-goosey 9x, where security is a joke and where CTRL+ALT+DEL brings up the Shutdown/Task List, C is still required to write a filter device driver to properly handle this task. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hvorfor vil du lage et program som ignorerer ctrl-alt-del om jeg tør spørre? det er vel det nesten som å spørre: "Hvordan lager jeg et program som sletter alle filene på brukerns datamaskin?" Lenke til kommentar
EltoSoft Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Har du noen gang hørt om ett sikkerhets programm som man kan trykke ctrl alt del på. Det er vel veldig sikkert spør du meg. Da er det jo bare å avslutte programmet ved å trykke ctrl alt del. Start menyen skal fjernes på grunn av att hvis du trykker på start meny tasten når programmet kjøres kommer start menyen opp. Da er det bare og og avslutte programmet eller starte maskinen på nytt. Fornøyd. Jeg er ikke ute etter og ødelegge for andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå