heggi Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Når et program elukker seg "ulovlig" i xp får en spørsmål om og sende error rapport.. Kan noen fortelle meg hvor jeg slår av det alternativet? Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper, bla i menyene til du finner error report, Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 -> Windows tast + Pause/Break (eller system properties på kontrollpanel, eller høyreklikk på min datamaskin --> egenskaper) -> Advanced -> Error Reporting -> Disable Error Reporting (du kan godt enable notify me when critical error occur...) Et lite ekstra tips er å klikke deg inn på: -> Properties (samme som over) -> Advanced -> Startup and Recovery -> Uncheck "Automatically Restart"... Da får du nemlig se hva feilmeldingen er uten at maskinen restarter hele tiden... Lykke Til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Høh...det vise jeg ikke...takker og bukker. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Er det mulig å skru det av i Windows 2000 også? På jobben sitter jeg på en fullstendig crappy maskin hvor dette error shite dukker opp hele tiden.. :sad: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Eller så kan du bruke mmc ----~> Local group policy. Men det er bare mer tungvint... Forrige forklaringen var bra da.. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 15:33, JonTj skrev:Er det mulig å skru det av i Windows 2000 også? På jobben sitter jeg på en fullstendig crappy maskin hvor dette error shite dukker opp hele tiden.. :sad: Går sterkt ut i fra det siden WinXp er bygget på Win2k sin plattform. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Får du Send error report på en Win2k så er det vel fordi du bruker IE6 regner jeg med. Error report kom først med XP, men finnes i IE6. Hvordan du slår det av i IE6, vet jeg ikke. Noen kloke hoder som kan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå