nomore Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Fordi eg ikke drikker opp alt vannet hver gang, og da blir det stående ei stund Lenke til kommentar
droidy Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 De mulige bakteriene som man får i seg ved å drikke fra sin egen vannflaske (som faktisk befinner seg i et lukket miljø), er ingenting imot alt annet av dritt man får i seg i løpet av en vanlig hverdag. Om det virkelig er så farlig, ville jeg heller vært forsiktigere når jeg omgås andre - det er da mye lettere å fange opp (illsinte) bakterier da. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Fordi eg ikke drikker opp alt vannet hver gang, og da blir det stående ei stund Hvorfor ikke bare drikke opp resten av vannet neste dag eller noe sånt? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvorfor ikke? Godt å ha vann tilgjengelig til enhver tid! Jeg har alltid hatt ei vannflaske ved senga, som kanskje står 3-4dager før jeg har tømt den. Jeg gidder rett og slett ikke å tømme den, og fylle nytt vann hver kveld, med mindre den er tom. Man dør ikke av springvann, skal også meget til før man blir sjuk av det. Greit, jeg har hatt familie som har blitt sjuke av å drikke vann fra flaske. Men det var pga. av at personen aldri rengjorde flaska, og den så rimelig stygg ut på det verste! Normal vask og renhold holder lenge! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå