A E S T H E T I C Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hei, sikringa gikk i dag, og etter den hendelsen ser jeg at discovery channel, som sto på da sikringen gikk, har frosset, jeg har søkt inn på nytt, prøvd alt, men ingenting virker. Hva skal jeg gjøre? Endret 17. januar 2012 av wApz0r Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Mulighetene for å få nyttig svar ville øke hvis du kunne oppgi hva slags tuner du har. Parabol, kabel, eller antenne? Er det statisk bilde på skjermen bare på Discovery? Fungerer andre kanaler? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg bruker antennekabel rett i tven, ingen tuner eller noe. Det er et bilde som bare er der, som ikke har endret seg siden det skjedde. Alle andre kanaler funker like bra. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det høres jo ut som du har kabel-TV og da ligger feilen hos din kabel-TV-leverandør. 1 Lenke til kommentar
olsenkenroger Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg har akkurat samme problem. Bor i Trondheim. Bilde av 2stk dinosaurer? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Samma hær oxo :!: Trondheim aswell Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk gud xD Ja det er bilde av 2 dinosaurer ja Lenke til kommentar
Kenvert Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Da har jeg ringt inn å registrert en feilmelding til Canal Digital i dag. Så da er de sett på saken 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Meget mye problemer med Canal Digital i Trondheim den siste tia, på lørdag streika de jo helt... Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Yes! da er Discovery channel tilbake, men selvfølgelig kræsja TV3 samtidig, så problemet har ikke blitt bedre for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå