_HKH_ Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei Installerte nettopp nytt skjermkort og koblet opp tven min på hdmi-utgangen. Fra før har jeg pc-skjermen på dvi-ut. Fungerer fint, har bra bilde på begge to samtidig, men det er en ting som irriterer: Jeg finner ingen intuitiv måte å i windows 7 assigne et program til enten pc-skjermen eller tven Nå virker det som om ting dukker opp litt tilfeldig her og der. Ikke helt gunstig siden jeg ikke ser tv-skjermen fra der jeg sitter ved pc-bordet. Så når f.eks firefox bestemmer seg for å åpne seg på tven er det litt stress å få det flyttet til pc-skjermen. En annen tricky ting er når jeg skal kjøre film fra boxee og vil ha boxee over på tven. Ikke så lett når det kun kjører i fullskjerm og jeg ikke har noe sted å dra i med musen. Det jeg ønsker meg er et program som legger til en liten meny når jeg høyreklikker på programmene på start-menyen. Så kan jeg velge: "send til skjerm 1" eller "send til skjerm 2"' Finnes noe slikt? evt. noe annet finurlig jeg kan bruke? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 never mind, fant noe som funket - dual monitor tools ctrl+F12 - move to next screen Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 ActuallMonitors funker fett for min del. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg har alltid brukt Ultramon. http://helpdeskgeek.com/free-tools-review/best-dual-monitor-software/ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kan man strekke taskbaren, med theme, ved hjelp av Ultramon? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det etableres egen taskbar pr monitor; • Smart Taskbar An additional taskbar is added to each secondary monitor, and each taskbar only shows tasks from the monitor it is on. This makes managing lots of open applications much easier, and when activating an application, you'll know on which monitor it will appear. • Application positioning Use the shortcut extension to set an application's position or use custom display settings when the application is running. To configure custom settings, right-click the shortcut and select Properties from the menu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå