Gå til innhold

Lade en ny T610????

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg T610 i blå nå! Knalltøff!

Men batteriet er jo nesten halvfult, det er jo slik på alle de nye T610-ene.

Er det:

1. . Best for batteriet at jeg bruker telefonen helt til den er helt utladet for strøm, for så å lade den i 16 timer.

2. Sette den på lading umiddelbart - og lade den i 16 timer. selv om det er nå strøm på telefonen fra fabrikken.

(nei er ikke noe i veien med telefonen, det er halvt batt på alle tlf-ene)

Kan dere være så greie å si hva som er best, før jeg gjør noe galt mot min kjære mobil? :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt den skal lade i 4 timer jeg

Q. How long should I charge the battery the first time I use the phone (T68/T610/T300/T310), and what are some good charging habbits?

A. First time you should charge the phone for 4 hours (stated in the manual). Read this thread for more info.

Lenke til kommentar
bruk først ut det som er igjen av strøm,så lader du den i 4 timer,ikke 16... :)

du jeg vet med sikkerhet at den skal lades 16 timer, bare lurer på om jeg skal bruke ut det som er av batt. eller bare la den ligge på lading med en gang liksom..

Lenke til kommentar

du jeg vet med sikkerhet at den skal lades 16 timer, bare lurer på om jeg skal bruke ut det som er av batt. eller bare la den ligge på lading med en gang liksom..

Sony Ericsson sier at man bare skal lade batteriet 4 timer.....

Lenke til kommentar

og det vet du fordi det står i bruksanvisningen eller?

du skjønner, det gjelder ikke første gangs lading, det gjelder de neste gangene, men første gang er det et minimum med 16 timer.

Lenke til kommentar

du skjønner, det gjelder ikke første gangs lading, det gjelder de neste gangene, men første gang er det et minimum med 16 timer.

Nei....det vet jeg fordi jeg spurte Sony Ericsson om lading før jeg kjøpte T610, iogmed at det har vært så mye frem og tilbake om lading...

Og fikk til svar at man første gangen skulle lade den i 4 timer.....så det så...

Lenke til kommentar

Nei....det vet jeg fordi jeg spurte Sony Ericsson om lading før jeg kjøpte T610, iogmed at det har vært så mye frem og tilbake om lading...

Og fikk til svar at man første gangen skulle lade den i 4 timer.....så det så......fordi etter 4 timer tar den ikke imot mer strøm.....så det så....

Lenke til kommentar
mange inkompetente i bransjen  :lol:

Det kan godt hende det....

Men, hvorfor påstår du så hardnakket at Li-polymer batteriet til T610 skal lades i 16 timer, når SE som har laget telefonen sier at man bare skal lade det i 4 timer.....

Jeg bare spør jeg veit du.... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...