Øystein Brembo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Watch my back 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ok snapshot av backen dette! Ve. del føles litt tom bare... God 3'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 smil,I like...5 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 men jeg får vist ikke stemt 5 på deg...logg inn sier det men ja...her er det klart noe kluss på denne siden...men da vet du ihvertfall at jeg prøvet.. ha en fin kveld ,smil Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hehe, høyere oppløsning plz! Jeg liker kurvene og tatoveringen, sexy;) 'bevegelseslyset' i bakgrunnen isolerer henne fint, men jeg lurer på hvordan det hadde sett ut i sterke farger. noen sterke røde, grønne, whatever. en 3'ish Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Hehe, høyere oppløsning plz! Jeg liker kurvene og tatoveringen, sexy;) 'bevegelseslyset' i bakgrunnen isolerer henne fint, men jeg lurer på hvordan det hadde sett ut i sterke farger. noen sterke røde, grønne, whatever. en 3'ish Oppløsning ? Liker det slik har farger og men elsker SH. Uansett tusen takk for dine komentarer men jeg får vist ikke stemt 5 på deg...logg inn sier det men ja...her er det klart noe kluss på denne siden...men da vet du ihvertfall at jeg prøvet.. ha en fin kveld ,smil Tusen takk Jeanette Setter pris på det Ok snapshot av backen dette! Ve. del føles litt tom bare... God 3'er! Tusen takk for alle dine komentarer. Setter stor pris på dem Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Tøft og jenta så ikke det? Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Logger inn for å si at dette var et meget tøft snapshot! Og ikke minst godt sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg