Gå til innhold

Utgjivelsesdato på GTX 600 serien?

jonashaarr

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe meg nytt skjermkort snart, jeg vurderer GTX 590 eller 580, men så har jeg hørt småe rykter om GTX 600 serien!! men jeg lurer bare på om noen vet når gtx 600 serien kommer ut!

ver så snill å ikke fåreslå noen billigere skjermkort osv. jeg satser alle penga på pc! : ))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle penga? Det sier jo ikke så altfor mye, da.

Forresten: Hvorfor kjøpe forrige generasjon?

Jeg skal ha Nvidia, ikke noe AMD. har hatt AMD ett par ganger, og er ikke så fornøyd på stabilitet.

Tok en rask kikk på overclock.net sine skjermkortsider og fant følgende problemer med skjermkort ikke relatert til overklokking:

For all del, kjøp Nvidia-kort, det er dine penger. Om de hadde noen kort som skulle vært klare i løpet av de neste tre månedene hadde de sannsynligvis sagt noe på pressekonferansen sin. Altså kan du muligens vente til sommeren på kort.

Personlig hadde jeg ikke kjøpt et GTX 580 nå som det er totalt utklasset av 7970, og GTX 590 har alltid vært det største fail-kortet etter GTS 450.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har altid vært fan av nvida jeg. Men nå heller jeg mot AMD. Nvidia sa angående keplar "SOON" eneste de ville si om det på CES 2012 så tror det kan ta sin tid før det kommer. Jeg skal handle deler til pcen sanart og venter med GPU til i slutten a februar så da veit jeg forhåpentlig litt mer om keplar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste jeg kan se muligens argument å ikke kjøpe HD 7970 nå, er pris som muligens kan bli bedre til sommeren da sier jeg muligens og Nvidia 3d vision briller om man har dette fra før, det kan være disse brillene funger bedre på nvidia skjermkort, ellers ser jeg lite grunn å ikke velge ATI hvis man vil ha det beste til en brukbar pris.

Nvidia GTX 590 er nok dårlig kjøp rett og slett for den er litt utdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...