jonol Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Heisann! Har hatt problemer med å få starta pcen i rundt to måneder nå. I denne perioden har jeg titt og ofte fått blåskjerm i windows. For et par uker siden skulle jeg starte pcen og det jeg kommer til da er en svart skjerm der det står at BIOS er korrupt, og at jeg må laste inn via minnepenn el. lignende. Jeg gjør dette, og maskina poster som normalt; den virker faktisk friskmeldt, helt til jeg kommer til windows.. "Windows kunne ikke starte på grunn av maskinvarefeil."(eller lignende) Så jeg tar fram windows DVD'en og prøver reinstallasjon.. som også mislykkes med samme feilmelding. Prøvde også ubuntu 11.10, med lignende feilmelding. Selv tror jeg det er hovedkortet som er ferdig, noen som har andre ideer? Er dette en eventuell garantisak(kjøpt i mars 2010)? Er snakk om Asus M4A79T Deluxe (uten usb3) Lenke til kommentar
jonol Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Problem solved! Dustin skulle ordne opp i det Endret 25. januar 2012 av jonol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå