Hveding Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei! En kompis av meg skal kjøpe et hjemmekino anlegg, men har ikke peiling på anlegg i det hele tatt (å det har ikke jeg heller). Han har en 50" samsung tv med 3D. Han har blu-ray 3D spiller og mangler bare et anlegg Han er ute etter noe med en koselig prislapp mella 4-5000kr som har GOD å klar lyd, framfør veldig høy lyd. Må jo selfølgelig kunne spille høyt volum, men mener bare at god og klar lyd er høyt prioritert Mvh Patrick! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei! En kompis av meg skal kjøpe et hjemmekino anlegg, men har ikke peiling på anlegg i det hele tatt (å det har ikke jeg heller). Han har en 50" samsung tv med 3D. Han har blu-ray 3D spiller og mangler bare et anlegg Han er ute etter noe med en koselig prislapp mella 4-5000kr som har GOD å klar lyd, framfør veldig høy lyd. Må jo selfølgelig kunne spille høyt volum, men mener bare at god og klar lyd er høyt prioritert Mvh Patrick! Kjøpte meg nylig Jamo s606. Er veldig fornøyd med de. Mye lyd for lite penger spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå