Eved Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei! jeg skal levere skriftlig særemne snart og sliter fortsatt litt med problemstillingen.. Jeg skal ha om bøkene Tusen strålende soler og Drageløperen av Khaled Hosseini. Forslaget til problemstillingen min så langt er "Hvilket innblikk gir bøkene om Afghanistans kultur og historie?" Har lest begge bøkene og synes bøkene forteller veldig mye om det, men Tusen strålende soler har mest historie og politikk. Hadde vært flott med en tilbakemelding på problemstillingen og muligens forslag til fremgangsmåte om hva jeg burde ha med fra noen som har lest bøkene Lenke til kommentar
mkh1993 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei! Skal ha nesten akkurat det samme emnet, men formet problemstillingen min litt annerledes; "Reflekter over kulturen i Drageløperen og Tusen strålende soler." Skal ha muntlig fremføring på dette om en uke og føler meg ganske stuck.. Har du funnet en god fremgangsmåte enda eller? (Går 3. kl. VGS) Lenke til kommentar
mkh1993 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei! Skal ha nesten akkurat det samme emnet, men formet problemstillingen min litt annerledes; "Reflekter over kulturen i Drageløperen og Tusen strålende soler." Skal ha muntlig fremføring på dette om en uke og føler meg ganske stuck.. Har du funnet en god fremgangsmåte enda eller? (Går 3. kl. VGS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå