jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 blue bird Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Flotte farger! Og denne tror jeg er best litt uskarp (som nå). 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fin balangse du har funnet mot det uklare her,litt med overgangen rygg som er ikke ble fortrolig med,topp farger og tone i bilde samt varme og det lune henger her. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Flotte farger! Og denne tror jeg er best litt uskarp (som nå). tusen takk for din kommentar Tarald,hyggelig du likte fargene og at den er litt uklar,ikke så lett ta bilder av disse fuglene har jeg merket meg...men skal fortsette til jeg klarer de helt sylklare.. ha en fin kveld,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Fin balangse du har funnet mot det uklare her,litt med overgangen rygg som er ikke ble fortrolig med,topp farger og tone i bilde samt varme og det lune henger her. tusen takk Tor,ja jeg ser den m ryggen,hmmm vet ikke helt hva jeg skal gjøre m den,men den er mulig litt hard overgang der...se om jeg kan klare få gjort noe med det,ønsker deg en fin kveld,smil Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tiltalende farger er det første jeg legger merke til. Uskarpheten fungerer også i dette fotoet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nusselig positur med fine fargetoner og kledelig dushet over det hele! Mykt uttrykk! Undulat? 4'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Nusselig positur med fine fargetoner og kledelig dushet over det hele! Mykt uttrykk! Undulat? 4'er! tusen takk , det er en spurve pappegøye,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Tiltalende farger er det første jeg legger merke til. Uskarpheten fungerer også i dette fotoet. Tusen takk Melvin,smil Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Syns dette ble bra jeg, gjør ingenting at det er uskarpt, det gir dette bilde en ekstra dimensjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg