Swipper Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Når jeg snakker i telefonen, klager motparten på at de hører meg dårlig, veldig lav lyd. Jeg hører også dem meget lavt. Koblet til ett headset igår og da hørte jeg motparten fantastisk bra. Motparten hørte meg helt ok. Kan man gjøre noe med dette? :-D Lurte også på om det er mulig å få mindre lys på skjermen. Spesielt når det er mørkt, så syntes jeg det er alt for sterkt lys ;-) Idé om det kan gjøres noe med dette? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Lurte også på om det er mulig å få mindre lys på skjermen. Spesielt når det er mørkt, så syntes jeg det er alt for sterkt lys ;-) Idé om det kan gjøres noe med dette? Det følger med en widget som skal la deg justere lysstyrken på skjermen manuelt, bare trykk og hold på skjermen når du er ute av alle menyer så skal du få mulighet til å legge til widgeten. Alternativt mener jeg at du skal kunne gjøre dette under strøminstillinger eller skjerminstillinger i menyen. Selv foretrekker jeg widgeten, da den er mer tilgjengelig. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sliter litt med det samme, motparten hører meg ikke det i hele tatt noen ganger. Ang lysstyrken når men er på startsiden og drar fingeren til venstre helt oppe på skjermen der man drar ned den status greia så justerer man lysstyrken ned og til høyre for lysstyrke opp. 4. At the top of the screen, by long pressing that notification bar for a second, then you can swipe it to the LEFT to Decrease and by swiping it to Right will Increase the screen brightness. In that set up you can now manually adjust the screen brightness while reading text without going though the display settings again. Lenke til kommentar
Swipper Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Lurte også på om det er mulig å få mindre lys på skjermen. Spesielt når det er mørkt, så syntes jeg det er alt for sterkt lys ;-) Idé om det kan gjøres noe med dette? Det følger med en widget som skal la deg justere lysstyrken på skjermen manuelt, bare trykk og hold på skjermen når du er ute av alle menyer så skal du få mulighet til å legge til widgeten. Alternativt mener jeg at du skal kunne gjøre dette under strøminstillinger eller skjerminstillinger i menyen. Selv foretrekker jeg widgeten, da den er mer tilgjengelig. Takk for svar. Fungerer det, men så etter en måte å få det enda mørkere. Syntes det mørkeste kan være alt for lyst noen ganger. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå