Gå til innhold

Signatur


Anbefalte innlegg

Det er ikke umulig vi kommer til å fjerne muligheten for å legge inn bilder i signaturen av hensyn til nedlastingshastighet (og lite relevans). Det har kommet en del reaksjoner på bruk av bilder i signaturen, samt at det har medført en del problemer for mange brukere.

 

Min oppfatning av signaturer er at de ikke skal være på mer enn 2 linjer - én for navn, og én for annen info.

Bilder har iallefall lite med signaturer å gjøre.

 

Inntil videre vil det være tillatt med bilder, men vi ber alle begrense seg (spesielt med tanke på størrelsen på bildet, både i piksler og KB).

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det vært så mange klager på att folk har sine dataspec i signatur att jeg bare måtte legge inn mine spec i signaturen min :smile:

 

Men jeg er jo yrkeskværulant da .

hehehehehheheheheh

 

Å DEN fargen jeg valgte ,,, hahahaha

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

 

_________________

**Thats IT**

 

-AMD XP1500

-MSI Turbo II

-Hercules 4500

-256MB Apacer

-Samsung 40GB

-Samsung 950P

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-09 11:37 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-09 11:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 12:15, Kenny000 skrev:

Er denne bedre folkens?

Tenker på de stakkarene uten bredbånd og slikt!

_________________

- Oh my God, they killed Kenny!!!!

- You
BASTARDS !!!!

kendie.gif


[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-02-08 12:15 ]


 

 

Nope... bildet tar fortsatt like stor plass... altså like lang tid å loade på... krymp bildet.. ikke framvisninga av det.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 16:52, amund skrev:

Det er ikke umulig vi kommer til å fjerne muligheten for å legge inn bilder i signaturen av hensyn til nedlastingshastighet (og lite relevans).


 

Kan dere ikke gjøre slik at alle kan laste opp en avatar som vises under nicket med en bestemt maksimums-størrelse? (f. eks. 32x32 px)

Lenke til kommentar

`Har bilder så mye å si på nedlastingshastigheten da ?

Jeg bruker en del andre boards hvor det er helt vanlig å ha et banner som signatur. De er også laget i php, og de funker selv om jeg bruker modem (56,6 k, seffern også med T3 da :smile:

 

Hardware specs i siggen er vel en del av miljøet her. Vi er jo opptatt av Hardware, langt mer enn vanlige folk, så da er det vel bare et positivitets tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...