ØrjanM Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hei, trenger svar på et spørsmål. Skal studere forkurs ingeniør til høsten trenger da norsk og engelsk + fysikk og matte. Fra før har jeg gått VG1 elektro og VG2 elektrikerfag. Her hadde jeg engelsk 1001 og 1002. Får jeg fritak med disse eller må jeg ha engelsken fra allmenfag? Takker for svar Endret 10. januar 2012 av ironmaiden Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei, trenger svar på et spørsmål. Skal studere forkurs ingeniør til høsten trenger da norsk og engelsk + fysikk og matte. Fra før har jeg gått VG1 elektro og VG2 elektrikerfag. Her hadde jeg engelsk 1001 og 1002. Får jeg fritak med disse eller må jeg ha engelsken fra allmenfag? Takker for svar Du får kun fritak om du ville fått fritak fra disse ved oppstart på påbygning. Egentlig tror jeg ikke dette, men det er bare å søke til skolen. Kan hende dem godtar det. Lenke til kommentar
Trifate Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg ville nå bare tatt den enkle engelsken for å kunne søke med forkurs kvote seinere. Går forkurs nå og det er den enkleste A'en du kan få. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Etter vg2 elektro har du tatt engelsk som er godkjent ved oppstart av påbygning. Men om du får fritak fra forkurs vet jeg dessverre ikke. Tror du bør ring eller sende mail til skolen å spørre. Ettersom det er helt forskjellig mellom skolen om hva de gir fritak på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå