L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 ... og intet er nytt under solen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet om en gammel anmeldelse, en som har levd lenge. Det er en uting å slette anmeldelser, håper komplett kan gi et spesifikt svar, ikke bare noe generelle greier. Får bestandig en følelse av at det blir gjort fordi man vet at man har tapt hvis man tar for seg det aktuelle spørsmålet. Hvis de kan gi en legitim grunn er jo alt greit. Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Vel, de har enda ikke svart på de 2 mailene jeg har sendt, for 10 og 5 dager siden. Virker som det enkleste for dem er å bare ignorere slike ting. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 18. november Del Skrevet 18. november Ikke så ofte jeg vekker liv i gamle tråder, men akkurat denne her fortjener det. Komplett har jo ikke akkurat blitt bedre 12 år etter. Kundeservice er mangelvare og de sletter fremdeles anmeldelser som ikke passer dem (selv om de følger retningslinjene). Lurer på om EnvyAndroid noen gang fikk svar på epostene jeg. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. november Del Skrevet 18. november De er jo ikke alene om det, mange norsk nettbutikker følger samme praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå