MAA123 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 den bøger hele tiden, windows utforsker slutter å virke hver gang jeg bruker den. lyden funker ikke i heletatt. det går ikke an å instalere/avinstalere noen ting der du treng admintillatelse. kan noen hjelpe meg. det eneste jeg vet å gjøre er å reinnstalere windows, men jeg har ikke windows, og da mister jeg alle filene mine. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Høres ut som du har en ødelagt windows installasjon. Kjøp windows lovlig og installer på nytt. Lenke til kommentar
Sjuriss Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Rens pcen for drit og kjør en virus skann, så sjekker du at du har alle de siste driverene installert.. Om ikke det funker så installerer du Windows på nytt. Endret 10. januar 2012 av Sjuriss Lenke til kommentar
phlake Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Start med å laste ned og kjøre Dr.Web Cureit. Da får du fjernet evt virus og annet skrot. Er det en laptop så har den nok en "restore"-funksjon. Trykk F11 eller F5 under oppstart og se om du får opp en meny for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå