any question? Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei. Jeg har tenkt på å ha laptopen min i bilen... men jeg vil ikke ha den løst i bilen skal koble opp annlegg via den lurte på om det var noen som visste hvordan jeg skulle lage til en hylle, som er mulig til å skjule? tenkte litt på en dokkingstasjon, som jeg kunne trekke frem og tilbake inne i dashbordet? går det? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 hvordan laptop har du? har den mulighet for docking? uansett: det enkleste må vel være å fikse en form for hylle du kan dra ut av hanskerom elns, kablene kan du også trekke gjennom hanskerommet så er alt skjult når du ikke har pcen der.... btw: hva skal du bruke laptopen til når du har den i bilen? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 kan ha dock, husker ikke hvilken laptop, men den er 15,6" skal has den til anlegget, og så skal det se frofft ut Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 hvordan bil har du? dockingstasjoner koster ofte en god del da... men den enkleste måten er nok å ha en skuff/hylle som du kan dra ut av hanskerommet, å ha noe plassert midt på dashen eller noe blir nok vanskelig å er heller ikke sikkert at onkel politi synes det er noen god ide å ha en 15 tommers skjerm stående å lyse midt i synsfeltet, vil nok uansett anbefale deg å tenke på andre løsninger enn å bruke laptop for å spille musikk, må være enklere å bruke mobilen eller ha en headunit som har støtte for minnekort/ekstern harddisk, evt en mp3 spiller, 16 gb med musikk varer lenge Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 ok, tar nok mobilen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 lurt det ja men om du har litt penger så kan du se på "carputers" (pcer med en liten touchskjerm montert i dashen) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Evt. en skikkelig spiller, iPad eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå