Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

pc hylle i bil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt på å ha laptopen min i bilen... men jeg vil ikke ha den løst i bilen

skal koble opp annlegg via den :)

lurte på om det var noen som visste hvordan jeg skulle lage til en hylle, som er mulig til å skjule? tenkte litt på en dokkingstasjon, som jeg kunne trekke frem og tilbake inne i dashbordet? går det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan laptop har du? har den mulighet for docking?

uansett: det enkleste må vel være å fikse en form for hylle du kan dra ut av hanskerom elns, kablene kan du også trekke gjennom hanskerommet så er alt skjult når du ikke har pcen der....

btw: hva skal du bruke laptopen til når du har den i bilen?

Lenke til kommentar

hvordan bil har du?

dockingstasjoner koster ofte en god del da... men den enkleste måten er nok å ha en skuff/hylle som du kan dra ut av hanskerommet, å ha noe plassert midt på dashen eller noe blir nok vanskelig å er heller ikke sikkert at onkel politi synes det er noen god ide å ha en 15 tommers skjerm stående å lyse midt i synsfeltet, vil nok uansett anbefale deg å tenke på andre løsninger enn å bruke laptop for å spille musikk, må være enklere å bruke mobilen eller ha en headunit som har støtte for minnekort/ekstern harddisk, evt en mp3 spiller, 16 gb med musikk varer lenge ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...