Lovegame Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ville ha kjørt på med HD7970 nå er han ute etter en "nesten lydløs gamer" altså lavest lyd... noe stock kjølere ikke er veldig kjent for Jeg vet at nesten lydløs betyr lavest lyd Trenger ikke bruke stock kjøler, finnes alltid noe som er bedre (les: stillere) som man kan ettermontere. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Det finnes som regel ja, men kun etter at kortene har vært en stund på markedet. Såvidt jeg vet er det kun vannblokker som kan kjøpes så tidlig. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Da er den bestillt. 18500 med frakt. Takk for innspill alle sammen! :-) Gleder meg til å bygge igjenn Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Bare lurte, er du ute etter at pcen er stille på idle, eller stille under load? Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Bare lurte, er du ute etter at pcen er stille på idle, eller stille under load? Begge Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bare lurte, er du ute etter at pcen er stille på idle, eller stille under load? Begge Stille på idle er relativt lett å oppnå med de fleste kabinetter, selv et CM 690 II er stille på idle til tross for alle åpningene for lyden å slippe ut. Stille under load er derimot vanskelig uten god luftflyt eller custom vannkjøling og store kjøleoverflater med trege vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå