sveibuen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Okei. Takk skal du ha for hjelpen uansett Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tilbake til oppdateringsplanene. Hva er deres tanker om å gå bort fra kun plaintext i bruktmarkedet? Jeg - og mange andre - lager samleannonser for å gjøre livet enklere. Da hadde det vært supert å kunne bruke bold, litt forskjellige størrelser etc. fremfor at alt skal bli et stort rot. Eksempel: http://www.hardware....d/annonse/24747 vs http://mac1.no/forum...ic.php?t=275653 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 På den andre siden så åpner det for "fjortiss-annonser", med glorete formattering. Det fungerer dog greit på mac1, så da går det sikkert bra på bruktmarkedet også. En prøveperiode hadde ihvertfall falt i smak for min del! Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 har det samme problemet her, kan logge inn på forumet men umulig på bruktmarket, får bare melding om feil passord Lenke til kommentar
theguy159 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei Kenros og NyZeta, beklager så mye med sen tilbakemelding! Vi holder på med å kode om påloggingsdelen for bruktmarkedet slik at noe sånt som dette ikke skjer igjen. For at dere skal kunne logge inn på bruktmarkedet nå må dere fjerne cookies fra domenet auth.tek.no Hvis dere trenger hjelp til dette send meg en PM. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan kan jeg logge inn på min gamle konto på bruktmarkedet nå som dere har oppdatert systemet? Har ett par annonser som ligger ute som må fjernes da de er solgt, men får ikke logget inn med min gamle konto. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvordan kan jeg logge inn på min gamle konto på bruktmarkedet nå som dere har oppdatert systemet? Har ett par annonser som ligger ute som må fjernes da de er solgt, men får ikke logget inn med min gamle konto. Samme problem. Fix plix! Lenke til kommentar
theguy159 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvordan kan jeg logge inn på min gamle konto på bruktmarkedet nå som dere har oppdatert systemet? Har ett par annonser som ligger ute som må fjernes da de er solgt, men får ikke logget inn med min gamle konto. Du kan logge inn med e-post adressen din og passordet ditt (samme passord som du bruker her), kontoen din er knyttet opp mot bruktmarked kontoen. Hvordan kan jeg logge inn på min gamle konto på bruktmarkedet nå som dere har oppdatert systemet? Har ett par annonser som ligger ute som må fjernes da de er solgt, men får ikke logget inn med min gamle konto. Samme problem. Fix plix! Jeg har fikset slik at kontoen din er knyttet opp riktig. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Får beskjed om at jeg bruker feil brukernavn når jeg forsøker å logge inn med den e-posten jeg får e-post på når noen kontakter meg gjennom bruktmarkedet. Lenke til kommentar
theguy159 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Prøv med å logge inn med samme e-post adresse og passord som du bruker her så skal det fungere Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 På forumet bruker jeg bare brukernavn og passord og ikke noen e-post. Jeg har også prøvd å bruke e-posten som er koblet til forum-kontoen, men det virker heler ikke. Lenke til kommentar
fatboy130 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 F... da! Hadde hvert greit å få loggin for å slett annonser man hadde solgt, men ser ut til at det blir vansklig etter som brukernavn / e-post ikke funker. Noe planer om å fix det eller er det meninga at vi må lagge ny konto? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det er koselig at du spør på en hyggelig måte. Det setter administratorene pris på ....... Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei, problemet er at vi har enkelte bruktmarked-kontoer som ikke er i synk med profilen din her på Diskusjon.no. Det er en enkel sak å rette opp disse, men det må gjøres manuelt. Mathias ordner dette i morgen. Om det haster veldig kan jeg fikse senere i kveld. Jeg kan også deaktivere annonsene dine om du oppgir hvilke annonser det er snakk om. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hadde noen småproblemer komme inn på diskusjon.no i går, men plutselig så fungerte det igjen Lenke til kommentar
theguy159 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 F... da! Hadde hvert greit å få loggin for å slett annonser man hadde solgt, men ser ut til at det blir vansklig etter som brukernavn / e-post ikke funker. Noe planer om å fix det eller er det meninga at vi må lagge ny konto? Jeg måtte resette passordet ditt for å teste om det fungerte og jeg fikk logget inn på bruktmarkedet med kontoen din uten problem. Du vil motta en e-post med instruksjoner for å sette passordet ditt på nytt. Deretter kan du prøve med å logge inn på bruktmarkedet med e-post adressen din, hvis det fremdeles ikke fungerer prøv med å slette cookies fra auth.tek.no eller prøv med en annen nettleser. Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 necro tråd men ser ikke poenget i å starte en ny tråd. Jeg får ikke logget inn på bruktmarkede (tek.no). Men jeg kan fint logge inn og ut og inn igjen på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg