Smellyglove Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg spiller med en venn over internett. Vi har nå et game gående med liten database, det går ganske flytende og lite ventetid. Vil det bli mer venting med stor database? Det er jeg som kjører som server, så hvis vi har stor database, vil det bli lengre ventetid på han når han skal f.eks søke etter spillere? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg spiller med en venn over internett. Vi har nå et game gående med liten database, det går ganske flytende og lite ventetid. Vil det bli mer venting med stor database? Det er jeg som kjører som server, så hvis vi har stor database, vil det bli lengre ventetid på han når han skal f.eks søke etter spillere? ja, det kan ta lengre tid.. kommer ann på hvor kraftig maskin du og han har, samt bandbredde. Alt vil generelt ta lengre tid, siden det er mer som skal lastes og loades^^ men prøv for all del! så finner der fort ut om det funker eller ikke funker:) har selv spilt fm 07 på grisetreg hamachi.. ikke nå morsomt når det går i sirup Lenke til kommentar
Smellyglove Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg spiller med en venn over internett. Vi har nå et game gående med liten database, det går ganske flytende og lite ventetid. Vil det bli mer venting med stor database? Det er jeg som kjører som server, så hvis vi har stor database, vil det bli lengre ventetid på han når han skal f.eks søke etter spillere? ja, det kan ta lengre tid.. kommer ann på hvor kraftig maskin du og han har, samt bandbredde. Alt vil generelt ta lengre tid, siden det er mer som skal lastes og loades^^ men prøv for all del! så finner der fort ut om det funker eller ikke funker:) har selv spilt fm 07 på grisetreg hamachi.. ikke nå morsomt når det går i sirup Maskinen bør vel klare å dra sånn passe. Men hvordan blir det for kompisen min? Er det sånn at maskinen min gjøre alt sammen, og sender data til han? f.eks hvis han skal søke etter spillere, så er det egentlig min maskin som gjør det for han, og sender ham svarene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå