settings Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 hei igjen. samme problem igjen. windows fryser rett før innlogging i normal modus. jeg kommer inn i sikker modus. det vil sikkert virke og reinstralere windows, men det virker som om problemet vil komme tilbake. noen ider til løsning? Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Overclocka? Hva var det siste du gjorde før hendelsen begynte? Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 ikke klokka. siste gjort, windows instralerte oppdateringer. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Er dette en Acer bærbar ? I så fall kan det være at batteriet ikke virker lenger og da slutter Windows og lese tastatur og mus ! Prøv med en Ubuntu boot CD og se om maskinen fungerer Endret 10. januar 2012 av morten_b Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) det er ny stasjonær pc. eneste som er gammelt er harddiskene 2*500 GB edit. kan teste ubuntu etterpå. men pc'en virker jo i sikker modus. Endret 10. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du kan prøve å boote med en windows cd og prøve repair funskjonen. Er muligheter for at oppdateringene dine har faila. Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 ehm... vet ikke om windows'cden har repair tool. jeg lasta ned windows cden fra nette og brant på cd. har ikke aktivert enda, jeg har koden, tror noen at det vil virke? Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) ok, ubuntu virker. far se hva windows cd'en kan gjore da. (engelsk tastatur) edit. reprasjon virket ikke, hang seg igjen. svart skjerm med den blå runningen, den roterer ikke(som den skal formatere harddiskene og så instralere på nytt. Endret 10. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) faen heller, reinstralert windows, samme problem igjen virkelig ingen med ider? edit. okei, oppdate starta msconfig skrudde på diagnosestart, og restart. DET VIRKA, men når jeg skudde på igjen virka det ikke. deretter skrudde jeg av alle microsoft tjenester, og hadde på Nvidea og sånne, det virka igjen. så noen som har en løsning? Endret 10. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) ok. inn på mscofig testa med og aktivere noen og noen. problemet ligger på den som heter "strøm" fant nå nettop også ut at strømalnternativer i kontrollpanel ikke virker(skjer ingenting når jeg trykker). noen ider, trenger ikke være noen spess gode eller noe, bare legg igjen en komentar a.(ontopick) setter denne på løst, da det egentlige problemet er løst Endret 13. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå