stiaas Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Billigtelefon bruker knapt str??den ikke er i bruk. Denne holder koken i 15 år Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kan være snedig å ha liggende i bilen, men hvor støt- og vannsikker er den? Siden den kan ligge i bilen, kan det være en fordel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Dette her er slettes ingen dum idé altså Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Dette er vel en bra julegave til den som har "alt"? :-) Nyttig sikkerhetsdings man kan ha i bilen! Hvordan vet man forresten hvilken nummer man har slått? Må man bare stole på at den har fått med seg riktig? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hva med SIM kort? Skal du bestille tvillingSIM til denne telefonen? Hvordan unngår du da dobbelt oppringningssignal? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Dette er det man kan kalle bedrift mobil, Bedrifter elsker lang bateri levetid. Lenke til kommentar
Sirslask_InnleggNO Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvordan vet man forresten hvilken nummer man har slått? Hvordan viste man hvordan nummer man hadde slått på hustelefonen? Jo, man husket tallene man hadde trykket på 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvordan fikk produsenten testet batteritiden? Det er vel teoretisk batteriteid? Lenke til kommentar
tdnk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvordan fikk produsenten testet batteritiden? Det er vel teoretisk batteriteid? Må jo se at dette er noe selskapet sier at den skal klare. som når du kjøper en ny pc for eksempel, så holder ikke den nødvendigvis 9 timer, men omtrent. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hvordan fikk produsenten testet batteritiden? Det er vel teoretisk batteriteid?Må jo se at dette er noe selskapet sier at den skal klare. som når du kjøper en ny pc for eksempel, så holder ikke den nødvendigvis 9 timer, men omtrent. Men det får de ihvertfall MÅLT. red@tdnk: De har nok latt den ligge i tilstrekkelig lang tid (f.eks. noen uker) og målt hvor mye strøm den har "drukket" fra batteriene. Så er det bare å regne på det. Endret 19. januar 2012 av NgZ Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dette er vel en bra julegave til den som har "alt"? :-) Nyttig sikkerhetsdings man kan ha i bilen!Hvordan vet man forresten hvilken nummer man har slått? Må man bare stole på at den har fått med seg riktig? Skremmende tanke, men du må stole på at du klarer å trykke 8 tall i riktig rekkefølge. 1 Lenke til kommentar
Geeza Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Dette er vel en bra julegave til den som har "alt"? :-) Nyttig sikkerhetsdings man kan ha i bilen!Hvordan vet man forresten hvilken nummer man har slått? Må man bare stole på at den har fått med seg riktig?Skremmende tanke, men du må stole på at du klarer å trykke 8 tall i riktig rekkefølge. 5. Med mindre man trengte retningsnummer :-) Lenke til kommentar
Geeza Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Dette er vel en bra julegave til den som har "alt"? :-) Nyttig sikkerhetsdings man kan ha i bilen!Hvordan vet man forresten hvilken nummer man har slått? Må man bare stole på at den har fått med seg riktig?Skremmende tanke, men du må stole på at du klarer å trykke 8 tall i riktig rekkefølge.5. Med mindre man trengte retningsnummer :-) Oj, glem det innlegget. Leste litt feil gitt :-) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Når kommer den til Norge, jeg kunne trengt en ekstra billig-telefon som jeg kan ha med meg på ting som er litt for farlige for en 4.5 tusen-kroners telefon Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Når kommer den til Norge, jeg kunne trengt en ekstra billig-telefon som jeg kan ha med meg på ting som er litt for farlige for en 4.5 tusen-kroners telefon Da bør du heller kjøpe noe sånt: http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/NOK1616BLCKND/nokia-1616-mobiltelefon-sort Tåler mer, billigere, har skjerm og forholdsvis god batteritid. Endret 7. mai 2012 av bellduck Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Når kommer den til Norge, jeg kunne trengt en ekstra billig-telefon som jeg kan ha med meg på ting som er litt for farlige for en 4.5 tusen-kroners telefon Da bør du heller kjøpe noe sånt:http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/NOK1616BLCKND/nokia-1616-mobiltelefon-sortTåler mer, billigere, har skjerm og forholdsvis god batteritid. Tror faktisk du har rett. Og uansett så søkte jeg på den for å se et bilde, og den var faktisk mye større enn jeg trodde http://4.bp.blogspot.com/-g0gkIn7jlOA/T0zRjVm-8TI/AAAAAAAAIWM/x25589C4LNI/s1600/img6744.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg