any question? Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 hvordan vil det være med premium i utland? skal til utlandet, og lurte på om det var lurt til å ta med seg premium? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 premium av hva da? Spotify? det har fungert fint de gangene jeg har brukt det i utlandet. Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Spotify ja sorry for dårlig uttalelse Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 når du starter Spotify i utlandet får du beskjed om at Spotify har merket du er i et annet nettverk enn hjemmenettverket med spørsmål om du vil gå i offline modus eller ikke. Trykker på du ja til offline modus sparer du deg for mye datatrafikk og potensielt veldig høye mobilregninger. husker jeg ikke helt feil kan du være i offline mode i 30 dager før den må på nett og verifisere kontoen din. Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 vis jeg har wi-fi, kan jeg da være online? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå