Odesseiron Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Vi har både bilder og informasjon fra kommende Enemy Unknown. Les hele saken Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Veldig spennende Elsket Ufo - Terror from the deep og Enemy unknow edit: Men hva er det jeg ser i bilde nr.3? Aliens i menskeform? Wth? Endret 10. januar 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) De synes ikke det er dummet ned så mye som strømlinjeformet, men hevder at en del unødvendig og kjedelig mikrostyring har blitt fjernet. Det spesifiseres ikke hva. Har vel hørt det noen dusin ganger før! Kan egentlig ikke tenke meg noe "unødvendig og kjedelig mikrostyring" i X-COM (bortsett kanskje fra treeren da, med selskapene). Er jo ikke akkurat EU-nivå på mikro'en i X-COM1/2, er det vel? Spiller X-COM1 igjen nå og har ikke kommet over noe slikt ennå. Kanskje de vil at soldatene automatisk skal ha beste rustning, om du har noen til overs? Auto-research om forskerne dine ikke gjør noe? Auto-manufacture av det med best fortjeneste om ingeniørene ikke gjør noe? Auto-selging av utdatert utstyr? Auto-equip av jagerflyene? Svær påminnelse hver runde i TB'en om en soldat ikke gjør noe? Klarer bare ikke forstille meg nøyaktig hvilken mikro de mener er unødvendig... Endret 10. januar 2012 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
hmyrland82 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Huff hvordan jeg gleder meg til å bli skuffet ;D Neida, evig optimist, dette høres bra ut i tekst form men... Som Godsaker sier hvilke unødvendig mikro var det i de to første? Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spilt gjennom det uten å få en slik følelse. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tja, vi har jo totalt 4 XCOM-spill eller -lignende spill som kommer ut i år som jeg vet om. Minst et av dem bør jo bli bra. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Si ikke det, kom vel ut 2-3 Warhammer spill i fjor, og alle de var jo perverst dårlige! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er rimelig skeptisk til denne nedskjæringen av funksjoner. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Godsaker: Eg vonar at dei berre skal fjerne det som er resultatet av at spela er 20 år gamle, snarere enn design - som Xenonauts alt har gjort. At spelet hugser kva for loadout du har på kvar av soldatane er eit døme på fjerning av lite naudsynt micromanagement - det tilførde inga strategisk dybde å dele ut våpen av diverse slag til dei òg dei soldatane om igjen for kvar gong, sørge for at alle har ammo, òg at ting som mine control er på riktig gubbe, heile tida. Intrafunksjonalitet i UI-et kan òg vere omfatta, til dømes samanlikning av aktuelle stats med eit tooltip-system i staden for å måtte opne ein skjerm, memorisere, og opne ein annan. Navigasjon i basemenyane på oversiktskartet kan gjerne vere mindre tunnelforma, og det hadde vore kjekt å kunne sette forskings- og produksjonsprosjekt i kø. Eit litt meir interessant varslingssystem enn ein serie med grafar som du må basere deg på for å sende Interceptors til det råka området og så berre krysse fingrane? Eventuelt "Listening Post" som alternative, billegare minibasar med strenge restriksjonar på kva slags fasilitetar ein kan ha i dei? Sikkert meir òg, har ikkje spelt X-Com sidan i fjor vår. Poenget er uansett at joda, det er meir enn sannsynleg at dei med "streamlining" og reduksjon av "tedious micro" har fjerna mykje av det som var ein del av utfordringa med å halde ein internasjonal supramilitær organisasjon over vatnet finansielt, på godfot med stormaktene, og framleis effektive i forsvaret av planeten (og i det eventuelle motangrepet). Det er jo ofte sånn det går. Men om du ikkje ser noko som kan verte betre frå dei originale spela, så er du kanskje litt blenda av dei rosenraude nostalgibrillene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Sweet!, litt betryggendet at det er Firaxis. De har jo ikke til vane fra før ang å lage spillene for lette, de bør vite hva de driver med!. Har trua fortsatt selv om et pr ting lukta litt fish i artiklen her http://www.gameinformer.com/p/xcom.aspx Endret 11. januar 2012 av simalarion Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Zealuu, det å sette kø på forskning og produksjon var vel gjerne mulig allerede i X-Com "2", Terror from the Deep. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 http://forums.2kgames.com/showthread.php?117098-New-info-from-game-informer! Ingen actionpoints? Lurer på hvordan de får det til å funke. Uendelig ammo (dvs uendelig clips, må lades fortsatt). Hva med raketter og slikt? Bare én base. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå