Feromon Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei! Jeg forsøker å få tak i denne: Dx Racer I følge butikken sender de kun til EU-land. De jeg finner på Ebay sender bare til USA. Og den eneste forhandleren jeg finner i Norge skal ha 4 ganger mer for stolen enn de andre. Finnes det en måte rundt dette? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bruk ebay og send til jetcarrier.com, så sender de den videre Lenke til kommentar
Feromon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 De skulle vist ha over 3000,- for frakten. Det blir litt uøkonomisk. Finnes det noe lignende fra Sverige til Norge? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Blir den så tung og stor? Lenke til kommentar
Feromon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg gikk ut ifra at pakken i alle fall ble 100x100x100cm og ca 7 kg. Tviler på at den blir noe særlig mindre enn det. Og da var prisen jeg nevnte for sjøfrakt. Med fly snakket vi over 7000kr ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, det blir kanskje litt stivt.. Tror det fantes et lignende foretak i Sverige før, men usikker på om det finnes eller hva det heter. Du kan ikke hente selv da? Harry tur blir vel ikke mer harry enn når man kjøper racing kontorstol? Lenke til kommentar
Feromon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Hehe, denne stolen SKAL i hus Hvis jeg skal bestille den til Sverige er jeg vel avhengig av å få sendt den til noen jeg kjenner der? Lenke til kommentar
Feromon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Tror jeg fant ut av det nå. Bruker såkalt Poste Restante og får det sendt til posthuset i Strømstad. Da unngår jeg moms også Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Trodde det tilbudet ble avviklet for noen år siden jeg.. Men ingenting er bedre hvis det enda lever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå