fjarle Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 T?r du ?ente litt p?ndroid 4.0 kan du f?n lynrask kameraversting. Sniktitt: Sony Xperia S Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker ikke disse Bravia skjermene, en kompis har Xperia Arc S, og den hadde ganske så trøtte farger kontra min S2, dog kommer nok Xperia S med høyere oppløsning. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Når jeg ser baksiden av den telefonen så mister jeg all tro på at det kameraet faktisk har en bra bildebrikke eller linse. og da har megapixlene irrellevante. Når skal det komme en telefon som faktisk kan konkurere med Nokia N8 sitt kamera? Kameraet på N8 er uten sidestykke, men OS'et er en av de dårligste på markedet. Endret 10. januar 2012 av Go1den3ye Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 gleder meg til å legge mine klmme lanker rundt denne. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Liker dårlig at produsenter prøver å få meg til å kjøpe alt fra dem. Jeg vil kjøpe den mobilen og tven jeg har lyst på, og ikke bare fordi den er fra samme produsent som mine andre dingser. Fordelen er uovertruffen kompatibelitet, men bakdelen er at du blir låst inne i produsentens univers som det er dyrt å "bryte ut av". Dette er en taktikk Apple har drevet med i mange år nå, og man ser at dette er en vellykket strategi sett fra Apple sin side. Jeg tror derimot det er mindre gunstig for oss forbrukere. Det kan føre til dyrere produkter, og proprietære løsninger. Ellers så ser dette ut som en flott mobil 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 slik utviklingen har vært de siste årene så går det jo mot en integrasjon på tvers av teknologi fra de forskjellige leverandørene. En kan jo for eksempel bruke en telefon for å skifte kanal på TV'n. DLNA vil jo gjøre ting litt sømløst på tvers av produsentene også. Lenke til kommentar
att Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker ikke disse Bravia skjermene, en kompis har Xperia Arc S, og den hadde ganske så trøtte farger kontra min S2, dog kommer nok Xperia S med høyere oppløsning. Trøtte farger? Det er jo S2 som har helt feil farger og en helt blå skjerm. Ta et hvilket som helst bilde, skru opp lysstyrken til maks og sammenlign S2 med eks Arc S, og du vil se at blåtonen er alt for høy. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 slik utviklingen har vært de siste årene så går det jo mot en integrasjon på tvers av teknologi fra de forskjellige leverandørene. En kan jo for eksempel bruke en telefon for å skifte kanal på TV'n. DLNA vil jo gjøre ting litt sømløst på tvers av produsentene også. Var det ikke Sony som utviklet ideen med DLNA? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 akkurat det har jeg ikke peiling. Det er iallefall bra de kjører en litt mer åpen linje på slikt fremfor hva visse andre er kjent for. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Akkurat det som er mitt poeng. Virker som de her åpner opp for en mer lukket løsning. Håper ikke de beveger seg i "feil" retning, men heller videreutvikler dlna. Når det er sagt, hvor interresant er det egentlig å få tilgang på Sony sitt musikkbibliotek? Skal en slik løsning være vellykket, så må man ha tilgang på all musikk fra forskjellige leverandører på samme sted. Jeg gidder ikke å bytte mellom fler forskjellige løsninger for å høre på forskjellig musikk. Da blir det heller Spotify hvor "alt" er samlet for min del. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Nesten oppgraderings alternativ det der, men noen mangler *OLED plix *10mm for lang og 5mm for brei *7Mp for mye *Litt rundere hjørner gjør at telefon ligger mer behagelig i hånden Ellers synes jeg alt annet er supert, spesielt 720p oppløsningen til skjermen, snasent Endret 10. januar 2012 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Akkurat det som er mitt poeng. Virker som de her åpner opp for en mer lukket løsning. Håper ikke de beveger seg i "feil" retning, men heller videreutvikler dlna. Når det er sagt, hvor interresant er det egentlig å få tilgang på Sony sitt musikkbibliotek? Skal en slik løsning være vellykket, så må man ha tilgang på all musikk fra forskjellige leverandører på samme sted. Jeg gidder ikke å bytte mellom fler forskjellige løsninger for å høre på forskjellig musikk. Da blir det heller Spotify hvor "alt" er samlet for min del. Men det har du jo muligheten til! Valgmuligheter er jo bare vel og bra Man må krabbe før man kan gå vet du Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Deilig. Kanskje denne erstatter min iPhone 4 når den kommer. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Når jeg ser baksiden av den telefonen så mister jeg all tro på at det kameraet faktisk har en bra bildebrikke eller linse. og da har megapixlene irrellevante. Når skal det komme en telefon som faktisk kan konkurere med Nokia N8 sitt kamera? Kameraet på N8 er uten sidestykke, men OS'et er en av de dårligste på markedet. Enig, ser meget tvilsomt ut med den mini-linsen denne har, ser ut som den ikke har blitz heller, kun LED, det er langt fra det samme Enig i att N8 har ett supert kamera, definitivt det beste som er Helt utrolig hvor sent denne utviklingen på kamera går hos mobilprodusenter, N8 er nesten 1,5 år gammel nå og fremdeles ingen som matcher den, priceless Tipper det kommer en mobil som slår N8 om noen måneder, og da slipper Nokia råskinnet 803, og så er det på an igjen, hehe... Vet iallfall den er planlagt med optisk zoom, Nokia blir nok først ute med det og.... Hvorfor syns du OSèt er dårlig forresten ?? Belle eller Anna du bruker ? Endret 10. januar 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 lurer på om denne har like elendig antenne/mottak som sin forgjenger, isåfall annser jeg mobilen som ubrukelig. Liten vits med en rask telefon om du får beskjed om at "nettverk mangler" så snart du er litt utenfor bykjernen :-( Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er vel derfor de har glass i bunn for at lettere slippe ut/in signaler leste jeg et sted.. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvordan er det med batterikapasitet på denne da ? Om man må lade omtrent annenhver dag er man like langt.... smartmobiler bør ha minst 3-4 dager brukstid i 2012... sier ikke att det er problemet med denne, men vet endel smartmobiler har problem med dette idag Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Bruk JuiceDefender så får du økt den. Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Syns det er utrolig lite snakk om denne mobilen. Er det bare mag som syns denne er RÅ? 1 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvis det var muligt at slette noen av SE program de lagt in selv så hade den varit enda bedre. Syns den er pen i designen og skjermen er kjempebra:-) Men snart kommer vel ICS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg