Frode A Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Gammelbjørka, måneskinn og litt nordlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fint terreng og godt nordlysbilde! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fin tone og dybde i bilde,tror bilde hadde ver tent med ett kutt på høyre side ret etter busk som en ser litt av,for bedre komp. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Vakkert nordlysbilde. Litt synd med veien i dette flotte landskapet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ok av nordlyset. Liker de 2/3-delene av bildet lengst til venstre best! God 3'er! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Fin tone og dybde i bilde,tror bilde hadde ver tent med ett kutt på høyre side ret etter busk som en ser litt av,for bedre komp. Takker for konstruktiv tilbakemelding, ser at det kunne vært kuttet slik du beskriver Vakkert nordlysbilde. Litt synd med veien i dette flotte landskapet. Takker, ja tenkte på vegen jeg også, men lite å gjøre med den Ok av nordlyset. Liker de 2/3-delene av bildet lengst til venstre best! God 3'er! Takker, ser at jeg kunne kuttet bilde i høyre hjørnet Fint terreng og godt nordlysbilde! Takker Karl-Ivar Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Eg får meir og meir lyst på 11-16mm/2.8-objektivet i staden for 12-24mm/4 som eg har no! Om du skulle kutta på høgre sida, ville utsnittet blitt litt kleint, trur eg. Det vert jo nesten kvadratisk, og det tar seg i utg.pkt. dårleg ut til landskap. Berre ein ting å passa på. Fint bilete, i alle fall. Imponert over skarpleiken. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Eg får meir og meir lyst på 11-16mm/2.8-objektivet i staden for 12-24mm/4 som eg har no! Om du skulle kutta på høgre sida, ville utsnittet blitt litt kleint, trur eg. Det vert jo nesten kvadratisk, og det tar seg i utg.pkt. dårleg ut til landskap. Berre ein ting å passa på. Fint bilete, i alle fall. Imponert over skarpleiken. Takker for tilbakemeldingen. Tokinaen er et av de beste objektivene jeg har hatt, helt overlegent andre vidvinkler jeg har prøvd Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takker for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg