AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er gutt på 20 og jenta er 19. Har kjent ho sidan eg var 15 og me pratte mykje på den tiden via nett, da me budde 3t unna kvarandre. Har møtt ho 2 gonger sidan eg vart kjent med ho, da me begge er eindel opptatt. Eg har alltid likt ho, men har vel ikkje heilt fått det ut. I haust så sendte eg meldingar med ho eindag og fekk sagt det at eg hadde vore forelska i ho eingong. Det visste ho ikkje eingong, men ho sa at det ikkje for så lenge sia hadde vorte slutt mellom ho og typen. Eg spurde om ikkje ho og eg kunne gjere noko meir utav det, men det ville ho ikkje. Ho ville ha meg som venn. Men for ikkje så mangen dagar sidan fekk eg plutseleg melding midt på natta med at ho var glad i meg. Me sendte eindel meldingar sidan da og ho har gjenntatte gonger sagt at eg er snill og at ho er glad i meg. Ei natt så ville ho og så gjerne ringe meg og prate. Ho ymtar og frampå at ho gjerne vil møte meg og finne på noko. Så eg er litt usikker på kva ho vil? Me har ikkje pratt so mykje dei siste månadene, men det har aldri vore noko prate når me først har gjort det. For min del talar eindel for at ho likar meg, men og eindel for at ho vil bli god venn med meg. Postet av anonym: 2ae00c98223cd1ac02249655f3795a9e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kanskje du har gjort henne nysgjerrig? Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Å snakke skader ikke Jeg ville bare snakka med henne, kanskje funnet på noe som å dra på byen eller hva som helst. Hun virker keen, men det er ikke lurt å stresse noe slikt spør du meg. Dere kan bli bedre kjent og sånn ^^ Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg ville vært litt "forsiktig" slik som det er nå. Sannsynligheten for at hun savner noen som er glad i henne er stor, så i verste fall kan du bli en "rebound-fyr" som dekker over hennes emosjonelle behov helt til hun har kommet seg. Dette trenger dog ikke å være tilfelle, men ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Sendte ho ein melding idag der eg sa at eg vart meget glad for at ho tok kontakt hin dagen og all den praten me har hatt i det siste. Samt at det var noko ved ho som gjorde meg glad og at eg sakna ho skikkeleg. Fekk til svar at ho vart skikkeleg glad, og at det var berre til å sei alt eg ville til ho, det vart imellom oss.Ho ville at eg skulle vere glad og at eg var ein super person som ho er blitt veldig glad i, noko ho alltid har vore. Såe, eg skjønnar fortsatt ikkje heilt Er det eg som inbillar meg at det kan bli eit forhold, mens ho vil ha meg som bestevenn eller noko? Postet av anonym: 2ae00c98223cd1ac02249655f3795a9e Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Angående den meldingen hun sendte til deg midt på natten: kanskje hun var full? Kan skje den beste å sende en slik melding i beruset tilstand (av erfaring). Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Generelt er jenter "glad i" guttevenner, mens de LIKER dem de er interessert i. Men - hvis du vil finnne det ut inviter henne over og dra ut kuken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå