Nabaal Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei. Har visst hatt det ganske lenger, men det har vokst seg ganske mye i det siste. Jeg er 21 år gammel gutt som sliter med paranoid. Jeg takler det ikke mer, det er altfor stress og gjør daglig livet mitt et mareritt. Jeg studerer med andre studenter, og jeg føler at jeg trenger oppmerksomhet. Har klart å bli bekjent med mangen, og føler at folk digger meg og slikt. Men av og til så føler jeg at de misliker meg for en eller annen grunn, og at når vi kommer i argument evt diskusjon, så føler jeg at de nedtrykker meg eller at de ser ned på meg som om jeg var dum eller noe. Jeg vet at det ikke kan stemme! Fordi jeg vet selv at jeg ikke har gjort noe vondt mot dem, men likevel føler jeg at de misliker meg eller at de ser meg som en tulling. En annen scenario er og at jeg er livredd for å være ensom. Jeg har folk jeg sitter med, jeg snakker med folk, men når alt blir stille og "awkward", så føler jeg at de syntes jeg er kjedelig eller det er ingenting å snakke om. Så da må jeg liksom presse ut og mase bare for å få sosiale igang. Beklager for den lange wall of text, men jeg stresser med dette problemet og har veldig lyst å bli kvitt det. Jeg vil være optimistisk og slutter å sitte igjen med vonde tanker. Takk for at dere gidder å lese dette! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 NL;DR (Not long, did read) Har en ganske relativt "enkel" versjon av dette selv føler jeg. Men nå er jeg redd for andre ting også (apokalypse, zombier etc). Eneste råd er å prate med noen om det. Det er JÆÆÆVLIG hardt å prate med noen om noe slikt, men jeg lover deg. En samtale, over omegle, chatroulette, venner, bekjente, psykolog etc. kan endre livet ditt helt enormt (til det bedre). Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå