SKAREN Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har en IBM Thinkpad390, noen som vet hvilken ram brikken passer til min laptop? Fått forslag til SODIMM pc100, men vet ikke om denne passer. Sjekket kingston, men der er prisene så høye. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
skamor Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har en IBM Thinkpad390, noen som vet hvilken ram brikken passer til min laptop? Fått forslag til SODIMM pc100, men vet ikke om denne passer. Sjekket kingston, men der er prisene så høye. Håper noen kan hjelpe meg. Sjekk her! Ser ut som 144 pins SODIMM PC100 er tingen, men det kan være problem med høyden på brikkene... Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 SODIMM 100 passer. Minne til (eldre) bærbare er dessverre dyrt... Lenke til kommentar
skamor Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Her er det ganske billig. Kjøpte to 64MB brikker til en gammal laptop her selv. Betalte ca. 250 kroner for dem, hvis jeg husker riktig. $9 pr. stk. +porto. Til sammenligning skulle InfoCare ha ca. 2000,- +mva +frakt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå