Student of Life Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Akkurat nå er det Drive,men det endrer seg nok etterhvert. Hvordan er den egentlig? Lurer på om jeg skal se den God film, anbefales på det varmeste. Min favorittfilm akkurat nå er The Life of David Gale. Kevin Spacey er latterlig dyktig. Lenke til kommentar
BlackDiamond Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 "Saving private ryan uten tvil Lenke til kommentar
avemondo Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Flåklypa Grand Prix, Hodejegerne Mary and Max Dead Poets Society =) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har ofte lurt på dette selv. Det forandrer seg sikkert noen ganger i årer, men dette er det jeg kommer på nå iallefall. Beste må være Rocky serien. Har sett dem noen ganger i året siden først jeg såg dem (maaaaaange år siden). Som FAVORITT må jeg bare si Stargate SG1 serien. Kommer ikke på noen film som overgår. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Den beste jeg har sett: fightclub. Den kjedeligste: Gudfaren Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Law Abiding Citizen, The Outlaw Josey Wales, Crank, Scarface, The Godfather er alle titler som jeg kan plassere som favoritt, men jeg holder en liten knapp på Into The White faktisk. Digger den filmen for tida. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Star Wars Complete Saga Back to the future 123 Rocky Rambo flåklypa grand prix Politi skolen Harry potter Ringenes herre Å mange flere filmer jeg liker, husker ikke alle nå Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ringenes herre Figth Club Dr. No Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Veldig vanskelig spørsmål. Kanskje Rosemary's Baby. Jeg hadde en helt fantastisk engasjerende opplevelse første gang jeg så den. Endret 23. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tja.. Det er veldig mange gode filmer, da.. Men jeg kan jo liste opp noen:The PatriotSave Private RyanThe Dark Knight 300DjangoRingenes Herre trilogienThe PrestigeIntouchablesInglorious Basterds Frihetens regn Warrior Pans Labyrint Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Shaving ryans privates 2 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ikke lett å velge kun én, men dagsformen sier Blade Runner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå