Muffinss Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sup ma boys. Er gira på en ny laptop, gjerne en som ikke har integrert skjermkort, sitter på intel chipset express family atm. Ikke helt top notch. Så skal gjerne få spilt det meste av de nye spillene som krever en del (trenger ikke være på high) til max 7 k, er student så må prøve å få det så billig som mulig. Forslag? Lenke til kommentar
Engichris Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Asus K53SV mer RAM, mer dedikert videominne og bedre prosessor men ikke blue-ray og litt lavere oppløsning på skjerm. (sammenlignet med PCen over). Test fra dinside.no og hardware.no Endret 10. januar 2012 av Engichris 1 Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Denne har et bra skjermkort, full HD, nok RAM, rask harddisk og ok prosessor. Tror ikke du får særlig bedre under 7 k... http://www.netonnet.no/art/data/laptop?BrandFilter=MSI&PriceFilter= Endret 10. januar 2012 av Tjostolf 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Asus K53SV mer RAM, mer dedikert videominne og bedre prosessor men ikke blue-ray og litt lavere oppløsning på skjerm. (sammenlignet med PCen over). Test fra dinside.no og hardware.no med et så svakt grafikkort hadde det holdt med 512MB VRAM prosessor er umerkbart og 1920x1080 er omtrent dobbelt så mange piksler som 1366x768 ------------------------------------------------------------------------------------------ MSi laptopen er et godt alternativ prosessor som holder i forhold til grafikkortet og ett litt kraftigere grafikkort eneste kan kan savne er vel Asus sin kvalitet og kjøling :/ (ikke at den er så verst hos MSi da) 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 MSi'n så jævlig sweet ut, lurer på om jeg skal gå for den. net on net har et bra rykte på seg eller? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 MSi'n så jævlig sweet ut, lurer på om jeg skal gå for den. net on net har et bra rykte på seg eller? godt rykte på pris, litt mer "passe" rykte på service og annet 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 I see, får ta sjansen på det. Blir nok bra. Bestilling om et par uker når jeg får inn storlønna, takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Om du går for MSI'en så har du jo 500 til overs i budsjettet til en laptopkjøler, kan være greit i forhold til temp og støynivå. Gi gjerne tilbakemelding når du evt. får testet den ut, vurderer den selv som en maskin nr. 2. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 I see, får ta sjansen på det. Blir nok bra. Bestilling om et par uker når jeg får inn storlønna, takk for all hjelp! Da har du gjort et godt valg, du får neppe bedre ytelse under 7.000 kr! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Konge! Gir gjerne tilbakemelding Tjostolf, blir om en stund tho, pengene ramler ikke inn på kontoen før neste uke vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Må bare legge til at jeg også har sett mye på den MSI-laptopen, og tenkte å bestille den nå som stipendet dumpa inn i kassa, men det viser seg at NetonNet ikke vil få den inn på lager igjen (utgående modell), og de andre nettbutikkene som selger den har et par ekstra tusinger i pris. Siden vi tydeligvis er i samme situasjon, så tar jeg sjansen på å spørre; andre forslag på laptoper? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Er den utgående? Kjipt as :/ Mulig jeg går for den uansett, hvis det bare er snakk om et par hundrelapper. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Ser ut som de fleste ikke får den inn på en stund, noen som har den inne, men der ligger prisen veldig høyt. Tenkte litt på denne: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/asus-n53sv-s1813v/162110.3003/ What ya think? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 MSien er fortsatt kraftigere med N53SV er et godt kjøp det også Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Blir nok fort den, ser først nå at det var den du anbefalte tidligere i tråden Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kunne jo sjekka litt her: http://www.xoticpc.com/ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Da ble Asusen bestilt i går, nå venter jeg bare i spenning Ble sendt ut i dag, og jeg bor i Oslo. Så regner med at den kommer på fredagen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Nice! Blir spennende å se hvor godt den yter i praksis. Vurderer selv å gå til innkjøp av en tilsvarende maskin. Endret 19. januar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Et 540M burde klare Battlefield 3 på medium, men ikke mye høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå