Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Er du også hardcore fan av The Simpsons? Fortell om nyheter, pek ut feil (slik som jeg gjør for meg selv i mange av episodene), og diskuter alt annet, rett og slett, som innebærer The Simpsons. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) tenker du feil som i de gangene de kommer med selvmotsigelser?(som forøvrig har skjedd oftere og oftere de siste sesongene) Endret 9. januar 2012 av SirAmp Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 tenker du feil som i de gangene de kommer med selvmotsigelser? Alt mulig. Jeg spotter hele tiden feil som at ting byttes, selvmotsigelser, plasseringsendringer og alt annet. Et stort eksempel er i en episode hvor Homer er på Moes nye bar, "M", og bestiller en Duff. Da sier Moe: "Vi severer bare denne utenlandske ølen... (et eller annet) og så blir Homer litt forvirret. Og neste gang kamera er rettet mot Moe er ølen blitt til en Duff. WTF! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Byggningene flytter vell litt på seg de og? Kanskje bare noe jeg har fått for meg.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Byggningene flytter vell litt på seg de og? Kanskje bare noe jeg har fått for meg.. Tenker du på at de er på forskjellige steder i nesten hver episode? I så fall er jeg enig. For eksempel var det en episode hvor parkeringen til Atomkraftverket var ved siden av huset til the Simpsons, mens i The Simpsons Movie, var det en skog der. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Stemmer! kirken og puben står vell ikke ved siden av hverandre tilvanlig. Det gjorde de i the movie. Jeg er litt usikker, men tror det er noe sånt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Stemmer! kirken og puben står vell ikke ved siden av hverandre tilvanlig. Det gjorde de i the movie. Jeg er litt usikker, men tror det er noe sånt. Sant det Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 moe's ligger også sjelden på samme sted. for ikke å snakke om Springfield generelt, som i det ene øyeblikket er ved kysten, for så å være på fjellet, eller i ørkenen. Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 ^ akkurat det er vel litt meninga, at Springfield kan være hvor som helst så ingen ville bli støtt av bynavnet (ble vel valgt fordi Springfield var så vanlig navn på byer og tettsteder i USA). Lenke til kommentar
Vet Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Stemmer! kirken og puben står vell ikke ved siden av hverandre tilvanlig. Det gjorde de i the movie. Jeg er litt usikker, men tror det er noe sånt. Dette kommenterte de om du ser filmen med kommentarer fra de som lagde filmen, de flyttet Moes for å lage den scenen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har ikke sett filmen med kommentarer, men den scenen er helt sykt morsom Lenke til kommentar
Vet Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 En av de bedre scenene i "The Simpsons". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå