bebi Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Heisan, Piltastene mine fungerer ikke lenger som de skal. Home, End, PageUp og PageDown knappene fungerer heller ikke som de skal lenger. Jeg kan ikke finne noe "mønster" i hva de egentlig gjør, det ser ut som om det er avhengig av hva slags nettsider jeg er på. Jeg har Win7 og bruker Firefox, om det skulle ha noen betydning. Installerte også nettopp Firefox oppdateringen, men tror at problemet begynte en stund etter at jeg hadde gjort det. Jeg mener at dette skjedde etter at jeg tørket av tastaturet med en klut mens PCen sto på. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbakestillet dette? Har skrudd maskinen av og så på igjen, men det er fortsatt likt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan funker de ikke? Hva skjer med hver når du trykker på dem? Lenke til kommentar
bebi Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hei, Det er vanskelig å forklare. Av og til skjer det ingenting, av og til hopper de til nesten til enden av en side, pluss noen andre varianter også tror jeg. Home og End funker ikke i det hele tatt. Hvis F1 tasten skal gi hjelp uansett hvor man står, så er det noe feil med den også. Ingenting skjer. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hmm, tricky. Vil ikke svare når jeg ikke er sikker, sorry Lenke til kommentar
bebi Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hmm, tricky. Vil ikke svare når jeg ikke er sikker, sorry Det er greit :-) Dette er veldig irriterende, jeg bruker de tastene hele tiden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hmm, tricky. Vil ikke svare når jeg ikke er sikker, sorry Det er greit :-) Dette er veldig irriterende, jeg bruker de tastene hele tiden. Kjøpe nytt keyboard? Lenke til kommentar
bebi Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Hmm, tricky. Vil ikke svare når jeg ikke er sikker, sorry Det er greit :-) Dette er veldig irriterende, jeg bruker de tastene hele tiden. Kjøpe nytt keyboard? Det er en barbar maskin, Samsung RV520. Bra PC på alle måter ellers :-) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hmm, tricky. Vil ikke svare når jeg ikke er sikker, sorry Det er greit :-) Dette er veldig irriterende, jeg bruker de tastene hele tiden. Kjøpe nytt keyboard? Det er en barbar maskin, Samsung RV520. Bra PC på alle måter ellers :-) Åja. Trodde det var stasjonær... Men, lykke til videre, håper du får fikset problemet Lenke til kommentar
bebi Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jeg har funnet ut av det... Det er høyst sannsynlig installeringen av Firefox 9.01 som har forårsaket feilen. Tastene fungerer som de skal i IE 9.0. Installeringen hadde problemer med et par elementer, tror bl.a. det var Java og en plugin. Har aldri hatt problemer med Firefox oppdateringer før. Aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Endret 10. januar 2012 av bebi Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg har funnet ut av det... Det er høyst sannsynlig installeringen av Firefox 9.01 som har forårsaket feilen. Tastene fungerer som de skal i IE 9.0. Installeringen hadde problemer med et par elementer, tror bl.a. det var Java og en plugin. Har aldri hatt problemer med Firefox oppdateringer før. Aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Rart :/ Jaja, alt ordnet seg til slutt Ha en flott da... kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå