AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg pleier rett og slett å glemme når jeg kommer til 1. base eller oppover, dette er enten om jeg drikker 6 øl eller en flaske sprit. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men jeg husker ingenting av det jeg hører om at jeg enten fingrer en jente, blir sugd eller kliner. Men det rare er at jeg husker hva som skjer før og etter... Er jeg heldig så husker jeg bare småglimt. Vet noen hva dette skyldes? At det er rett ogslett er pga. alkohol eller usikkerthet? Gutt 18. Postet av anonym: b44c04f7ab476acdd11674293727490f 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Høres kanskje ikke ut som noe stort problem for dere, men det er ganske frustrenrende å ikke huske når jeg har klint eller rotet. Så når jeg forteller/skryter av det, blir det liksom tomt for min del. Altså jeg husker ingenting av hva som skjedde, må bare forholde meg til hva venner og jenta sier Som sagt så husker jeg alt som skjer rett før og rett etter jeg har rota, og hvis jeg er heldig kan jeg huske småglimt som varer i ett sekund.. Postet av anonym: b44c04f7ab476acdd11674293727490f 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Bump, kan dette skyldes en form for usikkerthet rundt seksualitet? Bare for å si det sånn, så har jeg ikke hatt den enkleste oppveksten. Har feks. blitt seksuelt misbrukt, og i familien alltid blitt mobbet for å være "homo" (noe jeg ikke er, ha rikke noe imot homofile, men har en del komplekser for dette) men det er en annen sak. Postet av anonym: b44c04f7ab476acdd11674293727490f Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det kan jo være en velsignelse å ikke huske... Men hvis du vil huske, la vær å drikk de mengdene, du får prøve deg frem til den mengden du tåler. Det er jo også viktig å ha en balanse mellom at jentene blir discofine og du fremdeles husker. Om det er slik at du har mèn etter missbruk finner du ut av å ha sex i edru tilstand. Har du fremdeles hukommelsestap etter sex, da har du et problem som du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå