Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Har noen tips til mageøvelser man kan gjøre hjemme, for å bli kvitt det ekstra magefettet? Har begynt å ta rundt 50 situps med 30sek pause midt i før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Om du vil kvitte deg med magefett så må du ha en god diett, og f. eks gjøre utholdenhetstrening Mageøvelser vil hjelpe til med å gjøre magemusklene/mer utholdende, men de vil ikke brenne spesielt med fett. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Om du vil kvitte deg med magefett så må du ha en god diett, og f. eks gjøre utholdenhetstrening Mageøvelser vil hjelpe til med å gjøre magemusklene/mer utholdende, men de vil ikke brenne spesielt med fett. Det som startet som å tulle med nyttårsforsett har ført til at jeg har begynt å kutte ned på alt usunt og sukkerfylt, som jeg inntok alt for mye av før. Har spist MYE mindre allerede og går bra der. Hvilke utholdenhetstreninger anbefaler du? Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Vil du ha magerutene dine fram, så er det bare en ting som gjelder.. Kostholdet ditt. Du må gå ned i fettprosent, og får å gå ned i fett prosent må du ha et kaloriunderskudd. Med et kaloriunderskudd vil kroppen ty til energilagrene sine (fettet som er lagret på kroppen din) for å holde seg i "vedlike". Dropp situpsene viss du vil ha "six-pack", fokuser på kostholdet. (Kan utdype, dersom du ikke gidder å lese deg opp på det her selv.) Endret 10. januar 2012 av rudsto Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Så bra, det høres ut som du er på rett vei allerede Etter egen erfaring er det enklere å skjære ned på ting og bytte med sunnere alternativer istedet for å prøve å leve 100% rent, for meg (og mange andre, vil jeg anta!) fungerer ikke det i lengden, samt det blir hysterisk å føle at man ødela dagen om man kommer hjem til mor og hun har kokt hvit ris istedet for brun Utholdenhetstrening kommer an på hva du liker, og hva du har tilgang til. Du har jo klisjeen "jogging" veldig enkelt tilgjengelig, sørg for at du har gode sko. Du kan kjøre bakkeintervaller eller 4x4 (google) dersom du ikke syns det er stas å jogge lenge av gangen. Ellers om du har sykkel kan du bruke denne når det er bart, ski fungerer om du liker å gå på ski osv. Er du helt i angst for å gå ut og gjøre det selv, så kan du alltids prøve en av videoene for å gjøre hjemme på stuegulvet Hovedsaken er å hjelpe til med å brenne energi, hvordan du gjør det er opp til deg. Tar utgangspunkt i at du har fett å miste forresten, og at du ikke bare er ute etter skinnypack. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hvilke muskler du trener er ikke relevant for hvor du mister fett. Om du ønsker å bli kvitt fett er kosthold det viktigste, der du rett og slett må ende opp med kaloriunderskudd. Intervall– og kondisjonstrening vil også hjelpe deg på vei, men det er ikke nødvendig om du kun vil redusere fettprosent. Endret 19. januar 2012 av Pingas Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Hvilke muskler du trener er ikke relevant for hvor du mister fett. Om du ønsker å bli kvitt fett er kosthold det viktigste, der du rett og slett må ende opp med kaloriunderskudd. Intervall– og kondisjonstrening vil også hjelpe deg på vei, men det er ikke nødvendig om du kun vil redusere fettprosent. Hei. Takk for svaret. Jeg har siden nyttår (nesten) sluttet å spise godteri, kaker, kjeks, potetgull og alt annet som inneholder fett og sukker, for å slanke meg, så der er jeg allerede i gang. Jeg har jo også begynt å være mye mer aktiv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå